וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: מונס דאבור לא ימריא לגרמניה. קני סייף עשוי לקבל זימון

19.5.2017 / 16:33

אלישע לוי יפרסם ביום שני את הסגל למחנה שיהווה הכנה לאלבניה, חלוץ גראסהופרס יישאר בשוויץ מאחר ולא סיים את העונה. נשקלת האפשרות לזמן את קשר גנט. בעקבות פציעת רמי גרשון, גם טל בן חיים הבלם עשוי להיכלל

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. יוסי ציפקיס
יחמיץ את המחנה. דאבור/יוסי ציפקיס

חלוץ גראסהופרס, מונאס דאבור, לא יצטרף למסע של נבחרת ישראל לקראת מחנה האימונים שיתקיים בגרמניה החל מיום ראשון הבא (28 במאי), במשך חמישה ימים. דאבור הודיע לראשי הנבחרת כי לקבוצתו צפויים שני משחקים במסגרת הליגה השוויצרית, הראשון ביום הטיסה מול פ.צ באזל, והשני בסיון ביום האחרון של המחנה. החלוץ שהושאל בינואר מזלצבורג, כבש עד כה ששה שערים ב-12 משחקים בהם שותף. לוי יזמן במקומו שחקן אחר, כשמי שעשוי להיכלל הוא שחקנה של גנט, קני סייף, שכבש במשחק אמש (חמישי) מול זולטה וארחם. יש לציין כי דאבור יקבל זימון לקראת צמד המשחקים בארץ.

לוי יפרסם ביום שני סגל של 25 שחקנים, כשלפני המשחקים מול מולדובה (ידידות, 6 ביוני, נתניה) ואלבניה (11 בחודש, חיפה) יתפרסם סגל אחר ויכלול את ערן זהבי שלא סיים את העונה בסין וגם הוא לא ימריא לגרמניה. בעקבות פציעת רמי גרשון, עשוי טל בן חיים הבלם לקבל זימון. לקראת צמד המשחקים בישראל, צפוי לוי לזמן סגל של 23 שחקנים בלבד. במקום דודו גורש, שכבר לא משחק בקביעות במדי האלופה הפועל באר שבע, ואריאל הרוש, יוזמן גיא חיימוב. יש לציין כי הרוש לא היה אמור לקבל זימון ללא קשר להשעייתו מהנבחרת, וזאת משום שהוא נמצא בכושר פחות טוב לאחרונה.

כפי שפרסמנו בעבר, הנבחרת תצא למחנה בגרמניה על מנת להתנתק מעט לקראת המשחק שעשוי לקבוע מי מהנבחרות תסיים במקום השלישי (המקום הזה אינו מבטיח דבר, אך בהתאחדות שמו כמטרה להיות מדורגים בבית שכולל את ספרד ואיטליה לפני הנבחרת האלבנית, מה שעשוי להשפיע על הדירוג בעתיד) וגם כדי לשמור על כושר של רוב השחקנים, שמחר מסיימים את העונה. המחנה אמור להתקיים במקום פסטורלי, מרחק של כשעה וחצי נסיעה מברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully