וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הקופים הירוקים" הודיעו כי יחרימו את המשחק מול מכבי פתח תקוה

15.5.2017 / 18:21

אוהדי מכבי חיפה, שלא הגיעו גם למשחק בדוחא מול בני סכנין, הודיעו כי לא יגיעו גם למשחק הנעילה של העונה: "אנו מצפים שהמסר מהיציעים יעבור לכל מי שלוקח יד בבניית הקבוצה לעונה הבאה"

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא שקט. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

אחרי שהחרים את המשחק בדוחא מול בני סכנין, ארגון "הקופים הירוקים" הוציא היום הודעה נוספת בעניין המחאה שהוא מקיים נגד הקבוצה. כזכור, חברי הארגון הגיעו לאימון לפני המשחק נגד מכבי תל אביב, מחו נגד השחקנים ותלו שלט על הגדרות, תוך שהם משוחחים עם גיא לוזון וחלקם מעודד את אלירן עטר. המתיחות גברה כשאלה החרימו את המשחק האחרון וכעת מודיע הארגון על החרמת המשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה.

"בעוד מספר ימים תיגמר עוד עונה שכל אוהד מכבי יעדיף לשכוח. לאורך כל העונה עודדנו ודחפנו את הקבוצה יחד איתכם הקהל, כולנו חיכינו לראות השנה את מכבי חיפה החדשה ונתנו גב למועדון ליישם את המודל החדש שניסו לבנות כאן מתחילת העונה", לשון ההודעה. "אך ככל שעבר הזמן ראינו איך עוד ועוד שינויים שנעשו נכשלים או לא מיושמים בצורה מספיק טובה, והמגמה השלילית שהמועדון נמצא בה בשנים האחרונות ממשיכה. מגמה שלילית המתבטאת ביכולת על המגרש ובכל המערך המקצועי והניהולי. בחודש האחרון נעשו פעולות מחאה מצידנו לאחר שכשלון הקבוצה העונה הוביל לא פעם להפסדים מבזים ויכולת שממנה אי אפשר להתעלם עוד.

"הפסקת העידוד במהלך משחקים, הגעה לאימון הקבוצה, החרמת משחק החוץ מול בני סכנין במחזור האחרון - צעדים שנועדו להבהיר שאנו לא מסתפקים בשינוי מערכתי בלבד, צריך להפיק לקחים מטעויות העונה וליישם את המודל בצורה הרבה יותר מקצועית, לתת לאלה שמונו ועוד ימונו לקראת העונה הבאה את כל הכלים שעומדים לרשות המועדון על מנת להראות תוצאות בשטח, ובסיכומו של דבר לא רק לעשות רושם של מועדון גדול ומקצועי אלא באמת לחזור להיות אחד כזה".

עוד נכתב: "מעל כל אלה יש את הדבר החשוב ביותר והתוצר הסופי של כל התהליך והוא היכולת של השחקנים על המגרש, וכל עוד מכבי חיפה מציגה יכולת שמביישת את המועדון אנו אומרים את דברינו, ולכן ארגון הקופים הירוקים מודיע על החרמת משחק הליגה האחרון באצטדיון אבי רן ביום שבת הקרוב. אנו מצפים שהמסר מהיציעים במשחק הקרוב ימשיך לעבור לכל מי שלוקח יד בבניית הקבוצה לעונה הבאה, ושנוכל לפתוח אותה עם קבוצה של שחקנים שישחקו מתוך כבוד לקהל, למקצוע וקודם כל למועדון, בציפייה לימים טובים יותר. בנוסף, בעקבות הדברים לא יתקיים בר אוהדים ביום שבת".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully