וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברובי שפירא טוענים: הצענו לרכוש מניות בהפועל חיפה, כץ מתחמק

15.5.2017 / 9:09

הצדדים נפגשו בתל אביב, לפני שכץ המריא לארצות הברית. אחרי הדרישה להכפיל את שכרו, במועדון מאשרים: אין כל סיכום עם פלטהאוזן, שמתרחק מהקבוצה. גם לבקוביץ' בוחן הצעות

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
במו"מ עם נציגי קבוצת האוהדים. יואב כץ/יוסי ציפקיס

המשא ומתן בין הפועל חיפה לפיט פלטהאוזן נמשך. השוער ההולנדי קיבל אתמול הצעה לחתום לעונה עד שלוש עונות, בהתאם לסכומים שיקבל. במועדון טוענים כי אין כל סיכום בין הצדדים, והמגעים יימשכו ביממה הקרובה. גורמים במועדון מעריכים כי השוער לא יישאר בסופו של דבר, זאת לאור הדרישה עליה פורסם, לפיה הוא דורש להכפיל את שכרו לכ-280 אלף יורו בעונה, מה שעורר את זעמו של כץ.

השוער רובי לבקוביץ', שרבים במועדון חושבים שהוא צריך להיות השוער הראשון בקבוצה, בוחן הצעות מעכו ורעננה. במועדון טוענים כי יציעו לו להישאר ולהתחרות על אפודת השוער הראשון.

בנושא אחר: בוועד המנהל של עמותת מועדון כדורגל הפועל רובי שפירא חיפה טוענים כי לפני כשבועיים נערכה בתל אביב פגישה בין יואב כץ, בעל השליטה בהפועל חיפה, ובין נציג הוועד, בנוגע לאפשרות לאחד בין העמותות המפעילות את קבוצת האוהדים וכן בנוגע לאפשרות לרכוש אחוזים ממניות המועדון, לרבות אפשרות לרכישת זכויות במחלקת הנוער בשלב הראשון. בוועד המנהל טוענים כי במהלך הפגישה סוכם כי הצדדים ייפגשו לצורך משא ומתן, אולם מאז הם לא הצליחו לקבוע פגישה עם כץ.

"הצעתנו למר כץ לפתוח במשא ומתן לרכישת המועדון, לרבות רכישה ראשונית של מחלקת הנוער בלבד, עומדת בעינה", נמסר. "הכדור נמצא כעת בידיו בלבד".

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "מדובר בפגישה אקראית אשר התקיימה בכל זאת מתוך כבוד לנוכחים שהצטרפו לבקשתם לשולחן במסעדה בו ישב ואכל יואב כץ, ובהמשך למדיניותו של הבעלים יואב כץ לחיזוק הקשר עם הקהל. יצויין כי לפגישה הנוספת שנקבעה הם לא הופיעו. לא התקבל שום מסמך רשמי או הצעה קונקרטית לרכישת המועדון מידי מי שמתיימר לייצג את אותה עמותה. המועדון קורא לכל מי שהקבוצה יקרה לליבו להגיע למשחקי הפועל חיפה וכמובן נשמח לקבל הערות והארות בונות. הם מוזמנים לרכוש מנוי למשחקי הקבוצה בעונה הקרובה. באשר למחלקת הנוער. הנושא אינו על הפרק. נהפוך הוא, יואב כץ מעורב במחלקה ובזמן שהייתו בארץ צופה במשחקי קבוצת הנוער ובכוונתו להשביח את המחלקה החל מהעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully