וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תיפרד השבוע ממנחם קורצקי, שלושה שחקנים נחקרו במשטרה

ניסנוב והמאמן ייפגשו בנוגע להתרת חוזהו, בעיות במציאת מחליף. מהמשטרה נמסר כי במסגרת חקירת האירוע האלים באימון נחקרו מספר חשודים. ידין ודגני עשויים לעזוב את הקבוצה בקיץ

צילום מסך

הפועל תל אביב החליטה כמעט סופית להיפרד מהמאמן מנחם קורצקי. היום (שני) התקיימה שיחה בין הבעלים שרון ניסנוב למאמן ובה קבעו הצדדים להיפגש על מנת להגיע להסדר על התרת חוזהו. יש לציין כי גורמים בכירים במועדון עדיין מכחישים את העניין וטוענים שעד שלא יהיה תקציב מסודר, המאמן לא יקבל הודעה על סיום תפקידו. עם זאת, נראה כי הקבוצה תיפרד מקורצקי בימים הקרובים, ותמשיך בהכנותיה לעונה הבאה.


עוד בנושא:

אוהדי מכבי תל אביב ערכו "מסע הלוויה" להפועל: "נחקוק את הכתם"
עומרי אלטמן: "הפועל תל אביב אימפריה, ותחזור מהר מאוד למקומה"
העיקר ש"המדליף" אותר: הסיפורים שלא הכרתם על עונת הבלהות

מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימים קשים. קורצקי/ברני ארדוב

הפועל תל אביב אומנם ירדה ליגה באופן רשמי, אך משטרת ישראל עדיין מנהלת חקירה בעקבות אירועי האלימות בוולפסון והעימות המכוער בין אדי גוטליב שחקן הקבוצה למספר אוהדים שהגיע לאימון. היום (שני) נמסר מדוברות משטרת מרחב יפתח כי "במסגרת חקירת המשטרה את אירועי האלימות במהלך אימון במתחם וולפסון ביום שישי, נחקרו היום במשטרה מספר חשודים נוספים אשר ע"פ החשד היו מעורבים באירוע. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת, וישנם חשודים נוספים שצפויים להחקר. המשטרה פועלת למיגור האלימות ממגרשי הספורט ונעשה כל שניתן על מנת למצות את הדין עם כל מי שמעורב באירועי אלימות מכל סוג שהוא". שלושה מהנחקרים הם שחקני הפועל תל אביב, שעל זהותם עדיין מוטל צו איסור פרסום.

ובינתיים, האם אביחי ידין ואוראל דגני גם בדרך החוצה מהקבוצה? חרף הצהרות ההנהלה ולמרות שהשניים חתומים לעונה הבאה, לא בטוח שהקבוצה תוכל לעמוד בחוזיהם במסגרת התקציב שתעמיד בליגה הלאומית. אתמול (ראשון) ישבה הנהלת הפועל תל אביב לראשונה כדי לדון על התקציב בעונה הבאה. כדי לעלות ליגה תוך עונה אחת, העריכו במועדון כי תקציב המינימום של שכר השחקנים אמור להיות סביב שבעה מיליון שקלים. אלא שכבר בישיבה הראשונה, נראה כי זאב גרינברג דוחף לקצץ את תקציב לאזור חמישה מיליון שקלים. אם הפועל רוצה להחתים שחקנים נוספים, עלותם של דגני וידין בלבד מגיעה לכמעט שני מיליון שקלים, ולכן אם הבעלים החדשים לא מתכוונים לשים מכיסם סכומים גדולים ולהגדיל את התקציב, לא נראה כי לפחות אחד מהם לא יוכל להישאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב לפני יובל שבתאי שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
גם הוא יעזוב? ידין/ברני ארדוב

"יש מרחק בין ההצהרות לבין המציאות החדשה", אמר גורם בכיר בהפועל. "אולי חוזה אחד כזה אפשר להחזיק בתכנון של התקציב הקיים". חשוב לציין כי כמעט כל עובד במועדון, כולל השחקנים, יתבקשו לקצץ בשכרם והפועל תעבור לתקציב גבוה בסטנדרטים של הלאומית, אך נמוך מאוד לעומת התקציבים אליהם התרגלו בשנים האחרונות.

בקבוצה כבר מבינים כי לאור התקציב שאמור להיות כרגע באזור 12 מיליון שקלים בסך הכל, יתקשו להביא מאמן בעל שיעור קומה. מנחם קורצקי, שכאמור, יעזוב את המועדון, היה חתום על חוזה של כ-23 אלף שקל נטו בחודש. סכום כזה, פחות או יותר, אמור להיות מוצע גם למאמן הבא של האדומים. המשמעות היא שיהיה להפועל קשה להחתים מאמן בכיר או בעל ניסיון. כרגע לא מעט שמות נזרקים באוויר: עמיר תורג'מן, אלון חזן ואפילו מוטי איוניר הוזכרו כמועמדים, אלא שההנהלה עוד לא פנתה לאף מאמן, ואין לה כרגע מועמד מוביל לתפקיד.

מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. מגד גוזני
הפועל תל אביב עוד לא פנתה לאף מאמן. איוניר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully