וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: התקרבות בין יואב כץ לניר קלינגר, החל המו"מ עם ממן

14.5.2017 / 11:47

במועדון אישרו כי הבעלים קרוב לסכם עם המאמן על המשך דרכו. הקשר שמחזיק בחוזה נוטה להישאר אם דרישותיו ייענו. פיט פלטהאוזן קיבל הצעה ל-3 שנים. לבקוביץ' מחזיק בהצעות מעכו ורעננה, במועדון ינסו להשאיר גם אותו

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
בדרך לעוד עונה בחיפה. קלינגר/יוסי ציפקיס

הפועל חיפה סיימה את העונה הנוכחית עם תחושת אכזבה מסוימת, כשלא הצליחה להגיע לפליאוף העליון, אבל בעונה הבאה מתכנן יואב כץ לחזק את הקבוצה במספר עמדות במטרה להתחרות שוב על מקום בצמרת. נראה כי ניר קלינגר יעמוד על הקווים בסופו של דבר. המאמן עדיין אל הגיע להבנות עם יואב כץ, אך הבעלים לא מתכוון לוותר ולהסביר לקלינגר כי הוא לא מעוניין במנהל מקצועי לעונה הבאה.

במועדון ינסו להשאיר את השחקנים המובילים, שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. על שלומי ארבייטמן וניסו קפילוטו נאמר: "הפערים גדולים, אבל זו רק תחילת המשא ומתן. בסופו של דבר. חלק גדול מהשחקנים שמסיימים חוזים יישארו כאן". השוער רובי לבקוביץ' מחזיק בשתי הצעות, מהעולה החדשה הפועל עכו וגם מהפועל רעננה. במועדון רוצים להשאירו, אך קודם לכן יסגרו את סאגת פיט פלטהאוזן, שקיבל היום (ראשון) הצעה לחתום על חוזה חדש לשנה או לשלוש שנים (כשהשכר בין ההצעות שונה). במועדון מדווחים על התקרבות אך השוער טרם סיכם. שחקני הקבוצה מעדיפים שלבקוביץ' יעמוד בשער, בין היתר בשל המתיחות בין השוער לחלק מהשחקנים בחדר ההלבשה, וגם בשל היכולת שהוא מפגין מאז שנכנס לשער. החלטה לגבי פלטהאוזן צפויה להתקבל עד השבוע הבא. בנוגע לחנן ממן – כזכור, במועדון הוחלט להציע לו חוזה לשלוש שנים והוא נוטה להישאר אם יקבלו את הדרישות שלו. לממן יש חוזה לעונה נוספת ומכבי חיפה כבר גיששה לאחרונה בנוגע לאפשרות לצרפו, תמורת פיצוי של 70 אלף יורו.

הבלם ניסו קפילוטו: "לא הרגשתי שני ממשחקים אחרים. באתי כדי לנצח. לא הלך לנו, אני קצת מצטער בשביל כפר סבא. אני מאוכזב, אני לא רוצה להפסיד. רצינו לסיים במקום השביעי". הבלם סיכם את העונה: "הייתה לנו עונה לא רעה. עשינו כמה תוצאות טובות מאוד, ניסינו להגיע לפלייאוף העליון אבל משהו קרה באמצע. הפספוס הכי גדול הוא ההדחה מהגביע מול הפועל רמת גן. לא הסתכנו בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully