וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מימשה את האופציה על דידייה ברוסו

14.5.2017 / 11:12

הקבוצה ניצלה את האופציה שלה על הקשר. גם שלומי אזולאי הקשר נכלל בתוכניות אך הישארותו תלויה גם בסכום שמכבי תל אביב תדרוש. שמם של מוטי ברשצקי ואוראל דגני מהפועל תל אביב עלה כמועמדים לחיזוק

דידייה ברוסו שחקן עירוני קרית שמונה. ג'יני
נשאר בקריה. דידייה ברוסו/ג'יני

אחרי שסיימה את העונה עם הפסד להפועל אשקלון, עירוני קרית שמונה ואיזי שרצקי כבר חושבים על העונה הבאה. במועדון מימשו היום (ראשון) את האופציה על דידייה ברוסו והוא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה.

כעת, עם עדן שמיר, אופיר קריאף וברוסו שיישאר בקבוצה רוצים במועדון עוד קשר אחד כששלומי אזולאי הקשר נמצא בתוכניות אך הדבר תלוי בסכום שמכבי תל אביב תהיה מוכנה להפחית מסכום האופציה שנקבע בקיץ שעבר. בנוסף, בקבוצה רוצים גם קשרים התקפיים כאשר עידו דוידוב חוזר אוטומטית מההשאלה במ.ס אשדוד אך לא ברור עדיין אם יושאל שוב או יחזור לסגל. בצד ההגנתי, בקבוצה יחפשו בלם זר וכן ינסו להחתים את אוראל דגני.

מלבד השינויים בסגל, בקבוצה מחפשים מאמן כושר שיחליף את ערן שדו, שביקש לעזוב. שדו שימש במשך כמעט עשור כמאמן הכושר של הקבוצה וצפוי לקחת תפקיד דומה במכבי חיפה בעונה הבאה. לעומתו, מאמן השוערים ג'ניה דונייב יישאר. חיים סילבס לא הכיר את דונייב, אך בהנהלה המליצו עליו בחום לאחר העבודה העונה עם איתמר ניצן.

במועדון חוששים מאוד מיציאה מהאצטדיון העירוני בעונה הבאה. אוהדי הקבוצה החלו במחאה כנגד העירייה על הסחבת בשיפוץ המגרש, כאשר במנהלת הליגה הבהירו שאם הליקויים לא יתקונו, המגרש לא יאושר והקבוצה תיאלץ לנדוד לאצטדיון אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully