וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אורי גוטמן יהיה עוזרו של אבוקסיס, אלון מזרחי נפרד

המאמן החדש/ישן של הכתומים צפוי לחבור שוב לבנו של אלי גוטמן, ששימש כעוזרו גם בסכנין. בגזרת השחקנים: ז'אורז'יניו על הכוונת, גם ניר לקס בתוכניות. היועץ לבעלים שוחרר מתפקידו

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין איתו אורי גוטמן. אדריאן הרבשטיין
יהיו שוב ביחד. אבוקסיס וגוטמן/אדריאן הרבשטיין

אחרי שחתם כמאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס מתחיל לבנות את הצוות המקצועי סביבו כאשר אורי גוטמן, בנו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר צפוי לשמש כעוזרו בעונה הבאה. גוטמן הגיע לבני סכנין העונה ושימש כעוזרו של אבוקסיס ולפי שיחות של המאמן עם ראשי המועדון משכונת התקווה, גוטמן יעזוב את סכנין ויגיע לקבוצתו החדשה של אבוקסיס. גם בסכנין מודעים לעובדה זו והמאמן החדש שיגיע יביא איתו עוזר מאמן.

יעקב אסייג מאמן השוערים יישאר חלק מהצוות המקצועי בבני יהודה. בגזרת השחקנים אבוקסיס מעוניין מאוד להביא איתו את הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, כאשר גם ניר לקס נמצא בתוכניות. בהפועל תל אביב מתכננים להשאיר את לקס ולא משנה באיזה ליגה הוא יהיה אך אבוקסיס ינסה להביאו אם יבין שיש סיכוי שישוחרר.

הערב (חמישי) הודיעה בני יהודה כי אלון מזרחי, ששימש כיועץ לבעלים ברק אברמוב, סיים את תפקידו במועדון. בהודעה נכתב: "אנו מודים לאלון מזרחי על העבודה שלו ומקווים שבעתיד דרכינו יפגשו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully