וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמל יעזוב? בני יהודה לא צפויה להציע לגלבאן חוזה לעונה הבאה

על אף העובדה שהארגנטינאי הוותיק הגיש השבוע בקשה לאזרחות ולא צפוי להיחשב כזר, גורמים במועדון טוענים שאבוקסיס לא מתלהב להשאיר את השחקן. האוהדים מתכננים מחאה בנושא

שחקן בני יהודה פדרו גלבאן. מגד גוזני
עונה אחרונה בכתום? פדרו גלבאן/מגד גוזני

האם גמר הגביע יהיה משחקו האחרון של פדרו גלבאן בבני יהודה? למרות שהראש של הכתומים נמצא בחלומות על זכייה בתואר, נראה ששוב מתארגנים להם אוהדים כדי למחות כנגד ההנהלה שככל הנראה לא תציע למלך השערים הזר של הליגה בכל הזמנים חוזה לעונה הבאה.

על אף העובדה שגלבאן הגיש השבוע בקשה לאזרחות, וכנראה לא ייחשב כזר בעונה הבאה, גורמים במועדון טענו כי המאמן בעונה הבאה, יוסי אבוקסיס, לא מתלהב להשאיר את גלבאן בקבוצה, אך טרם החליט סופית בעניין. בנוסף, בהנהלת הקבוצה לא מעוניינים להציע לגלבאן חוזה ללא לחץ של אבוקסיס בעניין ולכן נראה כרגע כי הזר הכי ותיק בליגה וסמל הקבוצה שוב בדרך החוצה מהמועדון.

בימים האחרונים מופעלים לחצים על ההנהלה ועל אבוקסיס להמשיך את ההתקשרות עם הקשר וכמו בעונה שעברה האוהדים ככל הנראה מתכננים מחאה בעניין, אם הגזרה לא תשתנה. "לא ברור איך חושבים לשחרר אותו", אמר מקרוב למועדון. "פדרו הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה וכבר ההנהלה צריכה הייתה כבר להבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully