וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי מכבי תל אביב נפגשו עם נציגי האוהדים, נוטים להוריד את מחיר המנוי

10.5.2017 / 14:10

הצהובים מנסים למזער נזקים לנוכח אכזבת הקהל, פדרמן וטלפז נכחו בפגישה והודו כי נעשו טעויות בקבוצה. טרם התקבלה החלטה סופית באשר למחירים, גאודלוק עשוי לשוב לסגל מול גלבוע/גליל

one

מכבי תל אביב מנסה למזער נזקים לנוכח המחאה המתגברת והולכת של אוהדי הקבוצה. מספר נציגים של הקבוצה, ביניהם הבעלים דני פדרמן ואחראי השיווק ירון טלפז, ערכו היום (רביעי) פגישה עם נציגי הקהל, במהלכה הלינו האוהדים על העונה הקשה והמאכזבת שעוברת על הצהובים ועל ההחלטות המתקבלות במועדון ודרך קבלתן. בפגישה הודו נציגי מכבי כי נעשו טעויות והבטיחו כי הם עושים הכל כדי לתקן אותן.

מהקבוצה נמסר בנושא: "אנחנו מקיימים באופן שוטף פגישות עם נציגים של כל קשת האוהדים - ארגוני אוהדים, מנויים והקהל הרחב - ומנהלים עימם שיח פתוח ופורה".

במכבי תל אביב קיימת דאגה גוברת מאכזבת האוהדים, ומהקרחות ביציעים במהלך משחקי הקבוצה בשבועות האחרונים. במשחק הביתי האחרון, מול עירוני נהריה, הגיעו רק כ- 1500 אוהדים. אחד הצעדים ששוקלים בימים אלה בקבוצה הוא הורדת מחירי המנוי למשחקי הצהובים בעונה הבאה, נושא שכבר עלה בעבר כבעייתי בעיני האוהדים. טרם התקבלה החלטה סופית בנושא, אך כרגע המגמה היא על הוזלת המחיר.

אנדרו גאודלוק שמתאושש מפציעה ארוכה ערך אימונים עם הקבוצה, וקיימת אפשרות כי יירשם למשחק מחר מול גלבוע/גליל. הנטייה היא לרשום אותו כדי שישוב לכושר משחק לקראת המשחקים המכריעים בסיום העונה הסדירה בליגת העל, וכמובן בפלייאוף.

עוד בנושא

טרנס מוריס: "מכבי תל אביב הפנתה לי את הגב והפיצה עליי שקרים"
הפועל אילת תכריע: הפיינל פור צפוי להיערך בארנה בירושלים

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לקראת הישורת האחרונה. אנדרו גאודלוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully