וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטם זינו מסיים חוזה בתון ויחזור לישראל, גם סלליך ומזרחי יעזבו

10.5.2017 / 10:44

שלושת הליגיונרים יסיימו חוזה ולא ימשיכו בקבוצות שלהן: קשר תון יחזור לליגת העל, בעוד שסלליך ומזרחי ינסו למצות אופציות באירופה ורק אם אלה לא יצלחו יחזרו לישראל

לוטם זינו שחקן תון. קובי אליהו
אוהדי באר שבע היו רוצים לראות אותו חוזר. זינו/קובי אליהו

האם שלושה מהשגרירים של הכדורגל הישראלי באירופה יחזרו כבר בקיץ הקרוב לישראל? ייתכן מאוד שכן. לוטם זינו, קשרה של תון השוויצרית, יסיים בעוד כשבוע וחצי את החוזה שלו בקבוצה אחרי שלוש שנים וצפוי לחזור לליגת העל הישראלית. זינו, שגדל בהפועל באר שבע, כבר זכה לגישושים מכמה קבוצות בליגת העל ובעוד כשבועיים כשיחזור לישראל יישב עם נציגיו ויחליט לאיזו קבוצה הוא מעוניין לעבור. הקשר לא שיחק העונה כלל, ושותף ארבע פעמים במדי קבוצת המילואים אליה השתייך, אך נחשב לפוטנציאל גדול. בקרב אוהדי הפועל באר שבע היו רוצים לראות את זינו חוזר דווקא לאלופה אך בשלב זה נראה שבבאר שבע לא מכלילים אותו בתוכניות והוא יחתום בקבוצה אחרת.

מי שעוד יעזוב את הקבוצה שלו אחרי כמה שנים הוא הקשר סנטיאהו סלליך, שמסיים חוזה במאריבור הסלובנית ולא צפוי להאריך אותו. סלליך מבוקש גם בכמה קבוצות מאירופה, אך ייתכן שיחליט בסופו של דבר לחזור לליגה הישראלית.

השחקן השלישי הוא אופיר מזרחי. הקשר של לוגאנו מחכה לתשובה של הקבוצה האם היא מממשת את האופציה ורוכשת אותו. לפי גורמים המעורים בפרטים, הסיכויים שזה אכן יקרה נמוכים. במקרה כזה מזרחי חוזר אוטומטית לעירוני קרית שמונה אך במקביל סוכניו מחפשים לו קבוצה באירופה בה יקבל דקות משמעותיות. המאמן החדש של קרית שמונה חיים סילבס רוצה מאוד את מזרחי אך ייתכן והצעה מקבוצה אחרת תגרום לאיזי שרצקי למכור אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully