וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז, דגני והפיזיותרפיסט נחקרו, ביקורת במשטרה: "עשו להם הנחת סלב"

השלושה שהיו מעורבים בתגרה האלימה בסיום המשחק של האדומים מול אשקלון, שוחררו בערבות עצמית. במשטרה טוענים שקיבלו יחס מועדף: "להפועל תל אביב כוח במוסדות המדינה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פרשיית התגרה של שחקני הפועל תל אביב עם כוחות המשטרה בסיום המשחק מול הפועל אשקלון ביום שבת ממשיכה להסתעף. היום (שלישי) נודע כי המשטרה חקרה תחת אזהרה את טוטו תמוז, שאף נאזק ונעצר במהלך האירוע, וכן את אוראל דגני והפיזיותרפיסט רמי אינגל שהיו מעורבים אף הם.

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת חקירת האירועים בסיום המשחק, נחקרו שלשושה חשודים בחשד לתקיפת שוטר במילוי תפקידו, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, התנהגות פרועה במקום ציבורי והעלבת עובד ציבור". שלושתם שוחררו בתנאי הפקדה עצמית וערבות עצמית ששילמו, אחרי שמסרו את גרסתם לאירוע.

טוטו תמוז. צילום מסך
ישלם מחיר כבד? תמוז אזוק/צילום מסך

במשטרה לא אהבו את "הנחת הסלב" שקיבלו אנשי הפועל תל אביב. בתוך המשטרה נמתחה ביקורת על מפקד מחוז מרכז, מוטי כהן, שאישר את הענקת "הנחת הסלב", כהגדרתם, לשני שחקני הפועל תל אביב ולמעסה, שחשודים בתקיפה לגרסת המשטרה. גורמים במשטרה אמרו: "כל הראיות היו ידועות כבר במוצ"ש. שוטרים מילאו דוחות פעולות. נאספו חומרים ממצלמות. יתרה מזו, נמנעו מלעצור את השלושה כדי לא להביך את המועדון כבר במוצ"ש, או ביום ראשון, כפי שנהוג, ועדיין עשו להם הנחת סלב".

לדברי מקורות במשטרה, גורמים בהפועל תל אביב הפעילו לחצים כדי להרגיע את הפרשה. קצין בכיר הוסיף לוואלה! ספורט: "לא ידענו כמה כוח יש לקבוצה הזו במוסדות השונים של מדינת ישראל". במשטרה, מתברר, החליטו לבצע תרגיל הטעיה, ורק בשעות הערב, כשהסתיימה החקירה והשלושה שוחררו בערבות מבלי שיובאו בפני בית משפט שיקבע תנאי הרחקה - הוצאה הודעה לתקשורת. המשטרה סירבה לציין בהודעתה האם השחקנים מורחקים מהמגרשים כפי שהיא עושה במקרים דומים באירועי אלימות. גורם נוסף במשטרה: "כל המידע היה ידוע במוצ"ש, ונתנו להם להתכונן לחקירה, להיפגש עם עו"ד במשך ארבעה ימים - פריבילגיה שאף עבריין לא זכה לה".

מהפועל תל אביב נמסר: "המעורבים בתקרית אכן נחקרו במשטרה. המועדון שם את התקרית מאחוריו וכרגע עינינו נשואות אל עבר המשחק החשוב מול הפועל רעננה".

כזכור, מאז האירועים תמוז קיבל אישור לא להגיע לשני אימונים של הקבוצה, שבמקביל נערכת למשחק הסיום הגורלי בפלייאוף התחתון, בסיומו היא עלולה לרדת לליגה הלאומית. האדומים לא תלויים בעצמם, אחרי שסיימו במשחק המדובר מול אשקלון ב-0:0 מאכזב ונותרו במרחק נקודה מהפועל אשקלון שמדורגת מעליה, ונמצאת מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully