וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין גיששה אצל מוחמד גדיר, המניות של בני בן זקן בעלייה

9.5.2017 / 14:50

חלוץ הפועל באר שבע עשוי לבקש לעזוב אם יבין שהוא ממשיך לשמש שחקן רוטציה בלבד, בסכנין מוכנים להשקיע סכום גדול כדי להחזיר אותו. בן זקן צפוי לקבל הזמנה לפגישה עם ההנהלה

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע על הספסל. ברני ארדוב
רוצה לשחק יותר בעונה הבאה. גדיר/ברני ארדוב

בבני סכנין גיששו בצורה לא רשמית אצל חלוץ הפועל באר שבע, מוחמד גדיר, בניסיון להבין האם הוא יהיה מוכן לחזור לקבוצה. הצוות המקצועי של באר שבע מאוד מעריך את גדיר והאלופה לא תשחרר אותו בקלות. מנגד, גדיר רוצה לקבל יותר דקות משחק ואם יבין שהוא שוב מתוכנן לשמש כשחקן ספסל, הוא עשוי לבקש לעזוב.

בסכנין מוכנים להשקיע סכומים גבוהים כדי להחזיר את השחקן ואך להציע לו חוזה לשלוש עונות - אחת יותר ממה שהוא מחזיק בבאר שבע. "גדיר חייב לחזור אלינו", אמר גורם בהנהלת סכנין," זה יהיה הדבר הטוב ביותר בשביל שני הצדדים".

במקביל, ממשיכים לחפש מאמן אבל בינתיים עושים זאת בהילוך נמוך. אריק בנאדו וטל בנין ממשיכים להיות מועמדים, אבל מי שהמניות שלו נמצאות בעלייה הוא בני בן זקן. מאמן הפועל קטמון הצליח בעירוני קרית שמונה לפני שפוטר על ידי איזי שרצקי בגלל חילוקי דעות. אחרי שקיבל את קטמון הוא הוליך אותה מהתחתית הבוערת עד לפלייאוף העליון ובסכנין מאוד מעריכים אותו וגם קיבלו עליו המלצות. בן זקן אמור להיות מוזמן לפגישה אישית עם ההנהלה, כמו גם בנין ובנאדו.

מאמן עירוני קרית שמונה בני בן זקן. אדריאן הרבשטיין
המלצות חמות. בן זקן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully