וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז שוב קיבל אישור לא להגיע לאימון

החלוץ סובל מחבלות זכר לתקרית בשבת, וצפוי לשוב לפעילות ביום רביעי. רייכרט ממתין להעמדה לדין וצפוי לספוג הרחקה. עומר בוקסנבוים מונה לתפקיד המנהל המקצועי של הנוער

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

טוטו תמוז לא השתתף גם היום (שלישי) באימון הפועל תל אביב. החלוץ שוב קיבל אישור לא להגיע לאימון בגלל שהוא סובל מחבלות זכר לתקרית האילמה ביום שבת. הוא אמור לחזור להתאמן מחר ולהיות כשיר למשחק נגד הפועל רעננה ביום שבת. בן רייכרט יעמוד לדין בעקבות החבטה בגבו של חן עזריאל ממ.ס אשדוד וכנראה יורחק, כך שלא יוכל לשחק בשבת.

עומר בוקסנבוים חתם היום לשלוש שנים בהפועל תל אביב בהן ישמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. בוקסנבוים בן ה-34, שיחל את עבודתו ביוני, אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף למשפחת הפועל תל אביב. טובת הילדים במחלקת הנוער עומדת לנגד עיני ואעשה הכל בשביל לקדם את המחלקה לאחת המובילות בישראל".

בוקסנבוים גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ושיחק בקבוצה הבוגרת בשתי קדנציות שונות (בכל אחת מהן זכה בגביע המדינה). בנוסף לבש את מדיהן של הכח עמידר רמת גן, מכבי חיפה, הפועל פתח תקוה, מכבי הרצליה ומכבי פתח תקוה. הוא פרש באוקטובר 2014 בגלל פציעה ובשנתיים האחרונות שימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל רמת גן.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, עומר בוקסנבוים. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
ג'וב חדש. בוקסנבוים/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully