וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו ג'נטילה מתרגל: "הליגה הישראלית מאוד פיזית ואגרסיבית"

9.5.2017 / 9:22

האיטלקי של הפועל ירושלים סיפר על הרשמים הראשוניים בבירה: "כל קבוצה יכולה לנצח כל יריבה, בליגה פה חשוב לא להיות רכים". סטודמאייר נראה לא מרוצה אחרי הניצחון על הפועל תל אביב

one

בהפועל ירושלים נרשמה שביעות רצון מהניצחון על 80:93 על הפועל תל אביב אמש (שני) בבירה. "היה חשוב לנו לחזור לנצח לקראת המאבקים האחרונים על האליפות. זה המאני טיים וכל שחקן צריך לתת את הכול בתקופה הזו. לא להוריד את הרגל מהגז - לא בהגנה ולא בשום אספקט אחר", אמרו בקבוצה.

טרנס קינזי שהחזיר את ירושלים ממינוס 11 נקודות וקלע 33, זכה ללא מעט מחמאות מהמאמן סימונה פיאניג'אני והשחקנים. אמארה סטודמאייר שהלין השבוע בפני חבריו לקבוצה על כך שלדבריו הוא לא מקבל מספיק כדורים מתחת לסל ולא מופעל מספיק. ושהמאמן סימונה פיאניג'אני לא מפעיל אותו בצורה נכונה, וביקש להוסיף תרגילים עבורו. שיחק 13 דקות במהלכן קלע 4 נקודות. ולא נראה מרוצה מדי בסיום למרות הניצחון.

סימונה פיאניג'אני אמר: "ניסינו להית מאוזנים מבחינת חלוקת הדקות, אנחנו מתקרבים לפלייאוף ולשלבים המכריעים של העונה וכולם צריכים להיות אגרסיביים בהגנה. הראנו במהלך העונה שאנחנו מסוגלים להתאושש מתקופות קשות, ועכשיו אנחנו צריכים להראות עד הסוף שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה. ננסה לעשות כמה שפחות טעויות במשחקים הקרובים כדי להשיג יתרון ביתיות".

אלסנדרו ג'נטילה הוסיף: "השגנו ניצחון מאוד חשוב, ברבע הראשון היו לנו בעיות בהגנה, אבל שינינו את ההגנה וקלענו היטב. לא קל להצטרף לקבוצה חודשיים לקראת סיום העונה, הייתה לי עונה לא פשוטה באופן אישי. אני מנסה לתרום ולשוב לכושר שלי , הכי חשוב שהקבוצה תמשיך לנצח ותשיג מקום טוב בפלייאוף. הליגה הישראלית מאוד פיזית ואגרסיבית, השיפוט כאן מרשה לא מעט מגע במשחק, כל קבוצה יכולה לנצח כל יריבה בערב נתון, לכן חשוב לא להציג רכות במשחק. כיף להיות בירושלים, זו אחת הערים העתיקות בעולם יש הרבה מה לגלות ולראות בעיר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

אלסנדרו ג'נטילה הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
מתרגל. ג'נטילה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully