וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור אלו חתם בהפועל באר שבע לחמש שנים: "חובת ההוכחה עליי"

המגן, שהעסקה לגביו נסגרה עוד לפני הפלייאוף, ירוויח כ-180 אלף דולר לעונה ויהיה שחקן הרכש השני אחרי אורן ביטון. וויליאם סוארס ישוחרר, ההישארות של קורהוט תלויה בחיזוק הישראלי

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. רכש נוסף להפועל באר שבע: מגן מכבי פתח תקוה דור אלו חתם היום לחמש שנים בשורות האלופה. השחקן, שהעסקה בין המועדונים לגביו נסגרה עוד לפני הפלייאוף, ירוויח כ-180 אלף דולר לעונה ויהיה המגן השני שמחתימה הקבוצה השנה אחרי שהמגן השמאלי אורן ביטון סיכם על הצטרפותו מעירוני קרית שמונה.

אלו אמר: "אני שמח להצטרף לקבוצה אלופה, שוו ההזדמנות לברך אותה על הזכייה בתואר. אני עכשיו בתהליך השיקום מהפציעה ובטוח שאהיה כשיר למחנה האימונים. אני רוצה להודות למכבי פתח תקוה על הבמה שניתנה לי ויודע שכרגע חובת ההוכחה היא עליי. אני מצפה לאתגר הזה בכליון עיניים".

הפרסום הראשוני על מועמדותו של אלו לבאר שבע

שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו. ברני ארדוב
בעונה הבאה בבאר שבע. דור אלו/ברני ארדוב

2. שחקני ואנשי הפועל באר שבע חגגו עד השעות הקטנות של הלילה את האליפות השנייה ברציפות. אחרי הטקסים במגרש התכנסו כל השחקנים ומשפחותיהם בשני אוטובוסים שעשו דרכם לעבר פאב הגיגסי המקומי שם חיכו להם כמאה אוהדים. בעוד שההתחלה הייתה שקטה, היה זה ג'ון אוגו שניצח על החגיגות ופצח בריקודים, מה שנתן את האות לתחילת החגיגות. מהר מאוד אנתוני וואקמה, בן שהר ואחרים הצטרפו והמשיכו בריקודים. אחרי שאכלו ושתו בפאב יצאו חלק גדול מהשחקנים למועדון הפורום שם התקיימה מסיבה מיוחדת . מי שהגיע גם כן לחגיגות היה לוסיו שהחל את העונה בקבוצה והושאל למ.ס אשדוד. הברזילאי הגיע מלווה במאוריסיו חלוצה של עירוני קרית שמונה. "הפעם החגיגות יותר מתונות", הסביר שחקן בקבוצה, "בשבוע שעבר התפרצנו פשוט".

ג'ון אוגו התבלט בחגיגות הליליות ואמר: "אני אוהב את הכינוי משוגע, זה נותן לי מוטיבציה. הם גורמים לי לתת את הכי טוב שלי ואני מאושר מזה. שער האליפות הוא השער הכי חשוב אבל זה היה מאמץ קבוצתי. מרגיש בר מזל לשחק עם השחקנים האלו בבאר שבע. אני לא הכי חזק בקבוצה, טוני ומיגל חזקים יותר".

דודו גורש: "להגיע מקבוצת תחתית ולחגוג עם באר שבע זו גאווה גדולה להיות חלק מזה. כל פעם יש שיאים חדשים וזה מדהים. בשנה שעברה היינו מאוד קרובים להעפיל לליגת האלופות ואני מקווה שהשנה נצליח לעשות את זה, לשם אנחנו מכוונים". על עתידו האישי: "באר שבע רוצה שיהיו לה שני שוערים טובים. ברק יכול להחליט יום אחד שאני משחק ויום אחד שגיא משחק, מקבלים את זה בהבנה".

בן ביטון: "הגענו לאיזה פיק אחרי הניצחון על מכבי. עכשיו יותר רגוע, אבל זה לא מובן מאליו. היו לי עונות טובות פה אבל השנה הרגשתי יותר בוגר וכמות הדקות שלי הוכפלה. שמח מאוד ומקווה להמשיך ככה בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אובידיו הובאן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
לא צפוי להמשיך בבאר שבע. אובידיו הובאן בחגיגות הלילה/יוסי ציפקיס

3. מי שעוד היה ממובילי החגיגות אמש היה אובידיו הובאן. הזר הרומני לא ימשיך בקבוצה ולפי גורמים בסביבתו החלו שיחות ראשוניות בינו לבין אנשי מכבי חיפה. "אני רוצה לדעת תשובות מבאר שבע כי יש לי הצעות", אמר הרומני לוואלה!ספורט, "אני אוהב מאוד את המקום. האמת שכשהגעתי לא האמנתי שאזכה באליפות". הובאן דיבר גם על חברו למרכז המגרש: "ג'ון הוא המשוגע ואני הרגוע".

בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
תלוי בקורהוט. בן תורג'מן/ברני ארדוב

4. לא רק הובאן יסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה. גם וויליאם סוארס הבלם שחזר כדי למלא את החלל שהותיר מיגל ויטור הפצוע, ישוחרר מהקבוצה. ראשי המועדון והצוות המקצועי קיבלו החלטה עקרונית שהבלם הברזילאי לא ימשיך כדי לא לבזבז מקום של זר על שחקן שלא פותח בהרכב. לגבי מיחאי קורהוט, הרי שההחלטה היא שאם יגיע קשר אמצע ישראלי (המועמדים העיקריים הם דן איינבינדר,רועי קהת ומרואן כבהא) קורהוט יישאר. אולם, אם אף אחד מהשלושה לא יגיע, המגן ההונגרי ישוחרר גם כן כדי לפנות מקום של זר לעמדת הקשר.

בן תורג'מן מחכה להתפתחויות כאשר אם קורהוט יישאר המגן ייצא להשאלה ואילו אם ההונגרי יעזוב תורג'מן יישאר בשורות אלופה. וובה בראון יצטרך לשמוע גם כן מברק בכר מה מעמדו בעונה הבאה כשאותם הדברים אמורים גם לגבי מוחמד גדיר שכבש אתמול שער ומבוקש מאוד בבני סכנין. מאור בוזגלו החל בשיחות לגבי אפשרות להאריך את חוזהו אך גורמים המעורים בפרטים אמרו שהמשקעים הרבים הופכים את העניין למורכב מאוד.

שחקני הפועל באר שבע, שיר צדק, בן ביטון. ברני ארדוב
יוצא לפגרה מוקדמת. שיר צדק/ברני ארדוב

5. למרות שנותרו עוד שני משחקים לסיום העונה בליגת העל, בבאר שבע קיבלו כבר החלטה להוציא לפגרה את שיר צדק. הבלם יתאמן עד יום שישי ומהשבוע הבא ייצא לחופשה מוקדמת. בן ביטון הרגיש מתיחה חזקה בשריר האחורי ויעבור צילום, אך לא ישוב גם כן לשחק העונה כשגנט הבלגית קרובה לצרפו. מיכאל אוחנה ספג מכה חזקה ברגלו ויעבור גם כן צילום אך ייתכן שגם הוא גמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully