וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תעמוד לדין, בינתיים רק בסעיף של התפרעות אוהדים

השופט ליאני ציין השלכת רימוני עשן ואבוקות. בהתאחדות ממתינים למשטרה כדי לקבל החלטה בנוגע לאוראל דגני וטוטו תמוז. האדומים מנסים לשים את התקרית בצד ולהתרכז במשחק בשבת

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את הפועל תל אביב בסעיף של התפרעות אוהדים בעקבות המשחק של האדומים נגד הפועל אשקלון ביום שבת. השופט לירן ליאני ציין בדו"ח שלו שמהיציעים בהם ישבו אוהדי הפועל תל אביב הושלכו שני רימוני עשן, שלוש אבוקות, כוס פלסטיק ושני בקבוקי מים. הדיון יתקיים ביום רביעי אחר הצהריים.

בהתאחדות ובהפועל תל אביב עדיין לא התקבלה החלטה האם להעמיד לדין את טוטו תמוז ואוראל דגני שהיו מעורבים בתגרה עם כוחות המשטרה בסיום המשחק. ההחלטה בנושא תתקבל רק אחרי שתושלם חקירת המשטרה בנושא ויפורסמו המסקנות. במועדון ממתינים לתוצאות החקירה גם כדי להחליט אם לפנות למח"ש ולהתלונן שהופעלה אלימות נגד שחקני הקבוצה והפיזיותרפיסט רמי אינגל.

בכל מקרה, בהפועל תל אביב קיבלו החלטה לא לעסוק יותר בתקרית האלימה בסיום המשחק בסוף השבוע האחרון, ולהתרכז רק במשחק נגד הפועל רעננה במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון. למרות הפסימיות הרבה ששוררת במועדון, לאדומים עדיין יש סיכוי להינצל מירידה לליגה הלאומית.

seperator

גם מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, יעמוד לדין ביום רביעי. אבוקסיס מושאם בהתנהגות בלתי הולמת במשחק של קבוצתו נגד בית"ר ירושלים. שופט המשחק, זיו אדלר, הרחיק את המאמן עם הירידה למחצית וציין בדו"ח שלו: "אבוקסיס התחיל בסדרת צעקות: 'אתם לא רואים', אתה עושה לי בכוונה'... הוא המשיך ללכת אחרי ולהיצמד אלי במנהרת השחקנים... הסתובבתי אליו כדי לבקש שיירגע והוא תפס לי את היד...".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
העונש בדרך/ברני ארדוב

מההתאחדות לכדורגל נמסר שועדת רישוי המועדונים התכנסה במהלך החודש האחרון בכדי לדון בבקשות הקבוצות לקבלת רישיון להשתתפות בתחרויות המאורגנות על ידי אופ"א בעונת המשחקים 2017/18. הוועדה, שהינה חיצונית להתאחדות, דנה בבקשות הקבוצות אשר הוגשו להתאחדות לכדורגל במסגרת הליך הרישוי החל מחודש נובמבר האחרון ובודקת את עמידתן בנדרש בקטגוריות כ"א ומנהלה, משפטית, ספורט, תשתיות ופיננסית. הוועדה החליטה להעניק רישיון להשתתפות בתחרויות המאורגנות על ידי אופ"א בעונת המשחקים 2017/18 לכל קבוצות ליגת העל פרט להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully