וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי זועם: "הרבה שחקנים שהיו על המגרש לא יהיו פה בעונה הבאה"

7.5.2017 / 9:47

בעלי קרית שמונה רתח על ה-4:1 מול כפר סבא: "אשקלון זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה". גם קשטן והשחקנים מתוסכלים: "אנחנו בושה, אתמול זה היה השיא, הם נראו כמו באר שבע"

שחקני עירוני קרית שמונה אופיר קריאף, דין מימוני. ג'יני
תסכול גם בקרב השחקנים. מימוני וקריאף/ג'יני

תחושות קשות בקרב אנשי עירוני קרית שמונה אחרי התבוסה אמש (שבת) 4:1 בידי הפועל כפר סבא. כבר במחצית זעם תומר קשטן על שחקניו ובחדר ההלבשה הטיח בהם שהם נראים "בושה וחרפה" וש"מי שרוצה לבייש את המועדון, שיישאר ויסבול על הדשא". קשטן זעם גם בסיום ואמר: "המשחק הזה צריך לגרום לבעל בית ולמאמן בעונה הבאה לעשות חשבון נפש לגבי שינויים שצריכים להיעשות".

"אנחנו בושה כבר מהמשחק האחרון של העונה הרגילה, אבל אתמול זה היה השיא", אמר שחקן בקבוצה, "כפר סבא נראו פתאום כאילו כמו הפועל באר שבע. קבוצה שלא כובשת פתאום נותנת רביעייה, איפה נשמע על דבר כזה?".

הבעלים איזי שרצקי מתכוון לעשות עוד שינויים רבים בקבוצה. ייתכן שאופיר מזרחי ישוב לקבוצה. אם מזרחי לא יקבל הודעה מלוגאנו שהיא מממשת את האופציה עליו, קרית שמונה תנסה לגרום לכך שהשחקן ישוב לקבוצה ולא יילך לקבוצה אחרת. למזרחי יש חוזה בקרית שמונה וכעת מחכים להחלטה של השוויצרים.

שרצקי הבהיר שלקראת המשחק מול הפועל אשקלון הקבוצה תצא למלון ואולי אף תעבור תדרוך מפי הבעלים. "בושה וחרפה מה שקרה. הצעד שלי יהיה שהרבה שחקנים ששיחקו אתמול ובתקופה האחרונה לא יהיו פה בעונה הבאה. אשקלון זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, בגלל החשיבות הספורטיבית שלו. אולי הוא יציל משהו מהעונה הזו". איתמר ניצן ואורן ביטון עשויים לחזור להרכב במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully