וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קרית שמונה טענו שליאור לוי חשף את ישבנו לעברם

6.5.2017 / 21:45

הצפוניים טענו שמגן הקבוצה לשעבר וכפר סבא היום ביצע תנועה מכוערת לעברם אחרי ה-1:4 של הירוקים. תומר קשטן: "בושה, מביש. אני מקווה שכל אלה שישחקו באשקלון יכבדו את הכדורגל ואת עצמם"

שחקן הפועל כפר סבא ליאור לוי. סוכנות ג'יני
תקרית מכוערת בסיום. לוי/סוכנות ג'יני

הפועל כפר סבא הצליחה לשמור הערב (שבת) על סיכוי להישאר בליגת העל. הירוקים של פליקס נעים הביסו 1:4 את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-32 בליגת העל והשישי בפלייאוף התחתון וזקוקים לניצחון מול הפועל חיפה בשבוע הבא בשילוב אובדן נקודות של הפועל תל אביב ואשקלון.

אוהדי עירוני קרית שמונה לא נאלצו לראות רק יכולת אומללה מצד הקבוצה שלהם, אלא גם את ישבנו של מגן היריבה ליאור לוי. האוהדים המקומיים התלוננו ששחקן הקבוצה לשעבר, ששיחק בה כמה שנים, חשף את אחוריו בפניהם לאחר המשחק. זאת לאחר שהם קיללו אותו לאורך כל המשחק.

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. סוכנות ג'יני
נבוך. קשטן/סוכנות ג'יני

פליקס נעים אמר אחרי המשחק: "אנחנו לא רוצים שזה ייגמר. אנחנו עובדים קשה מאוד גם מנטאלית עם השחקנים. אני נמצא במועדון רק שלושה שבועות וכולם נותנים את הכול לקבוצה. אני לא יודע למי נתנו לשחק לפני כן ולמי לא, אבל אין כמו מראה עיניים. אני הגעתי בלי סנטימנטים ועל פי העבודה באימונים אני קובע מי משחק. אני אחרי משחק עם אמוציות, קשה לי לעשות את החישובים ואת המתמטיקה. אנחנו מגיעים למשחק שאנחנו צריכים לנצח בשבוע הבא ואחרי זה נראה. אני מקווה ורוצה להאמין שנישאר, אבל אני לא נביא אני מאמן כדורגל".

תומר קשטן נשמע נבוך מאוד ואמר: "היה מביש. בושה. במהלך הפלייאוף עשיתי לא מעט שינויים וקיוויתי שהזעזוע ישפיע ושהשחקנים יגיעו עם המקצוענות שמצפים מהם, אבל מה שראינו במחצית הראשונה היה מביש. יכול להיות שהיינו משוחררים מדי ללא כל מחויבות, היה נראה כאילו שיחקנו ללא אכפתיות. זה כואב ומאכזב כי אנחנו משתדלים בצוות לשדר רצינות. אני מצפה משחקנים שזו הפרנסה שלהם, לבוא עם רצון, רעב ותשוקה כי אפשר להפסיד, אבל יש דרך.
אם אנחנו מסיימים את המחצית עם בקושי שתי עבירות זה אומר הכול.

"אין לי טענות לגבי האימונים. השחקנים מגיעים ומחויבים, אבל צריך לבוא גם למשחקים שלא קובעים שום דבר. ידענו שבליגה נשארנו, אבל עדיין שחקנים וקבוצה צריכים לדרוש מעצמם כפי שמצופה מכולנו לתת את הכול. אפשר להפסיד, אבל יש צורה. יש לנו שבעה ימים לסיום העונה, לאור התוצאות היום שלוש קבוצות עוד נאבקות על המקום בליגה. אני מקווה מאוד שכל אלה שיעלו בשבוע הבא מול אשקלון, יכבדו את החולצה היקרה של המועדון, את עצמם ואת הכדורגל בכדי שהירידה תוכרע בצורה ספורטיבית. אם אשקלון תנצח כי מגיע לה, זה בסדר.

"כמו שאני מצפה מעצמי גם אחרי שידעתי שאני לא ממשיך כאן, כך אני מצפה מכל שחקן גם כשאין על מה להילחם שזה לא ישנה את רמת המחויבות והנחישות. בעולם רואים דברים אחרים, שחקנים שירדו ליגה בדקה ה-92 שנאבקים על הכבוד ויורדים לגליץ'. במחצית אמרתי דברים חדים וקצרים שביטאו את התחושה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully