וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: ארון ג'אדג' סוחף את היאנקיז

הרוקי הסנסציוני הפך לראשון אי פעם עם 13 הומראנים ב-25 משחקי הבכורה והפסים מובילים את ה-AL מזרח. יוסטון רומסת את ה-AL מערב, וושינגטון עושה זאת ב-NL מזרח

ארון ג'אדג' ניו יורק יאנקיז. AP
היכולת שלו סוחפת את היאנקיז. ג'אדג'/AP

הסיפור הגדול בימים אלה ב-MLB הוא ללא ספק ארון ג'אדג'. הכוכב הצעיר של ניו יורק יאנקיז הפך לשחקן הראשון אי פעם שחובט ל-13 הומראנים ב-25 המשחקים הראשונים בקריירה שלו והוא מוביל את הליגה כולה בקטגוריה הזו נכון להיום. העוצמות האדירות של ג'אדג' העירו את הקבוצה כולה והפסים מספקים פתיחת עונה פנטסטית, כאשר שלושה ניצחונות רצופים ויחס ריצות של פלוס 46 הציבו אותם במקום הראשון ב-AL מזרח, עם מאזן 9:18 וביתרון חצי משחק על בולטימור. בוסטון המאכזבת רק ב-14:15, ארבעה משחקים מאחורי היאנקיז ואחד לפני טמפה, בעוד טורונטו (19:10) נועלת את הבית.

במערב, יוסטון ממשיכה לכתוש את היריבות ועם מאזן 10:20 נהדר היא כבר ביתרון 5.5 משחקים על פני האיינג'לס, בעוד כל השאר משתרכות מאחור. במרכז דווקא צפוף מאוד, כאשר מינסוטה, שניצחה הלילה (בין שישי לשבת) את הרד סוקס ראשונה עם 12:15 ואחריה, דטרויט, קליבלנד ושיקגו וייט סוקס כולן במאזן 13:15 ובפיגור חצי משחק בלבד מהפסגה.

דניאל מרפי טריי טרנר וושינגטון נשיונאלס חוגגים. AP
הנשיונאלס מטיילים/AP

ב-NL, וושינגטון שולטת ללא עוררין במזרח ועם מאזן 9:20 ויחס ריצות של פלוס 50, היא כבר ביתרון 6.5 משחקים על פני המטס, שכמו שאר קבוצות הבית, מחזיקים במאזן שלילי. בשני הבתים האחרים הרבה יותר צמוד. קולורדו המפתיע (12:18) מובילה את המערב ביתרון חצי משחק על אריזונה ולמרות שמאזן הריצות שלה שלילי (מינוס 4). הקאבס האלופים מחזיקים בקושי במקום הראשון במרכז עם מאזן 13:16 ויתרון משחק על סינסינטי (14:15) ומשחק וחצי על סנט לואיס (14:14) ומילווקי (15:15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully