וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק גריפין נזכר בקטטה עם שחקני הפועל תל אביב: "לא רוצה אלימות"

5.5.2017 / 12:56

סנטר הפועל גלבוע/גליל יפגוש את טאקר ובנקס שהתעמתו איתו מחוץ למועדון בתל אביב (15:45, ספורט 5), אך הוא לא נוטר טינה: "לא אכעס עליהם, מבחינתי זה שייך לעבר ומדובר בעוד משחק"

one

הפועל גלבוע/גליל עליון תתמודד היום (שישי, 15:45, ספורט 5) מול הפועל תל אביב, בעוד משחק עם משמעות מיוחדת עבור אריק גריפין. כזכור, לפני כחודשיים התרחשה תקרית בין שחקני שתי הקבוצות במועדון בתל אביב בה היו מעורבים שחקני הפועל תל אביב דרל וויליאמס (שעזב בינתיים), אדריאן בנקס ואלאנדו טאקר, לבין גריפין. וויליאמס וגריפין התעמתו ביניהם בתחילת העונה בטורניר בצפון הארץ. חודשים אחר כך וויליאמס, בנקס וטאקר התנפלו על גריפין שהיה בגפו מחוץ למועדון בתל אביב. שחקני הפועל תל אביב נקנסו בעקבות אותה תקרית, לאחר שהתברר שהם תקפו את גריפין ולא להיפך.

בשיחה עם וואלה! ספורט לפני המשחק התייחס גריפין לתקרית ההיא: "הם ראו אותי במעדון והשיגו אותי שם, הייתי לבד. הם היו שלושה מולי. היתה קטטה בחוץ. אבל אין לי שום רצון באלימות, כנראה שנשאר משהו מאותו טורניר בקדם העונה. אני אפגוש חלק מהשחקנים הללו, אבל מבחינתי זה עוד משחק. אין לי שום רצון להתעמת עם אף אחד וגם לא עשיתי את זה בעבר. אני לא אכעס, מבחינתי זה שייך לעבר".

בגלבוע גליל מספרים על גריפין ש"לאורך העונה הוא התנהג טוב, התקרית היתה חריגה. הוא תורם לקבוצה, גם מקצועית וגם חברתית. היה חשוב לנו שכולם יתרכזו במשחק ויניחו את הדברים מאחור".

שחקן גלבוע/גליל אריק גריפין. אדריאן הרבשטיין
שם את התקרית מאחור. גריפין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully