וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה רותחים על חלוקת היציעים בגמר הגביע: "ביזיון"

הזהובים קיבלו את היציע הדרומי, בעוד אוהדי מכבי תל אביב ימוקמו ביציע המזרחי, המערבי והצפוני: "לא ייתכן שתהיה איפה ואיפה". ההתאחדות: "הם יוכלו לקנות כרטיסים למערבי"

אוהדי בני יהודה. קובי אליהו
אוהדי בני יהודה/קובי אליהו

אוהדי בני יהודה זועמים בעקבות חלוקת היציעים בגמר גביע המדינה שיתקיים בטדי ב-20 במאי, ובו קבוצתם תשחק נגד מכבי תל אביב. על פי החלוקה, האוהדים הצהובים קיבלו את שני היציעים המרכזיים ובנוסף, נערכה הגרלה על פי אוהדי בני יהודה יישבו ביציע הדרומי – היחיד שלא מקורה בטדי - ואילו אוהדי מכבי תל אביב יישבו גם ביציע הצפוני. האוהדים כבר פנו בנושא לשרת התרבות והספורט מירי רגב.

אוהדי בני יהודה פרסמו הודעה ארוכה בה נכתב בין היתר:

"השבוע בצעד חסר תקדים וביזיוני נקבעה חלוקת היציעים למשחק הגמר... אוהדי מכבי תל אביב יקבלו את היציע המזרחי והיציע המערבי שהם היציעים המרכזיים באצטדיון... בנוסף נערכה הגרלה במשרדי ההתאחדות לגבי היציעים הצפוני (מקורה) לבין היציע הדרומי (לא מקורה). נציג בני יהודה אשר היה בדרכו להגרלה התבשר כשהגיע שההגרלה נערכה שלא בנוכחותו. בהגרלה נקבע שמכבי תל אביב תזכה לקבל גם את היציע הצפוני...

"יש לציין שארגון האוהדים ביקש מההנהלה לדרוש את היציע המזרחי בלבד ושנסתפק בזה. בפועל מה שקרה פשוט בלי הגרלה ובלי שום דבר הוגן הוחלט באופן אוטומטי שהיציע המזרחי שייך למכבי כמו גם המערבי. אם כבר נתתם להם את שתי היציעים הטובים במגרש בלי הגרלה למה לא לתת לנו לפחות את הצפוני המקורה?... אנחנו הולכים לקבל מגרש שלם צבוע בצהוב חוץ מיציע קטן מאחורי השער...

"היציעים במעמד הגמר אמורים להתחלק בין שני קהלי שני הקבוצות המשתתפות בו... ארגון Gate 9 קורא להנהלת המועדון להילחם ולעשות הכול כדי לשנות את ההחלטה הביזיונית הזאת. במקרי העבר מועדוני כדורגל הגיעו עד בג"ץ כדי להפוך החלטה ואף הוציאו צווי מניעה. לא ייתכן שההתאחדות לכדורגל תעשה איפה ואיפה בין הקבוצות. הדרישה שלנו היא לקבל אחד מהיציעים מזרחי או מערבי... במידה ולא ולפחות מינימום לקבל את הצפוני.

"כרגע לא נראה שיש רצון מההנהלה לשיתוף פעולה כדי להפוך את ההחלטה הזאת... אם ההנהלה לא תנסה או לפחות תעזור לנו לנסות ולשנות את ההחלטה הזאת הגמר הזה הולך להיות אחד הדברים המבזים שקרו בהיסטוריה של גביע המדינה ושלנו כמועדון. לא רק שהיתרון של מכבי בתקציב הוא עצום 140 מיליון מול 20 מיליון... היתרון יהיה גם ביציעים למרות שלא ככה זה אמור להיות בגמר גביע שהוא נייטרלי".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

תגובת ההתאחדות לכדורגל:

"בהתאם להוראות האבטחה ובשל המבנה הייחודי של אצטדיון טדי, חלק הארי של האוהדים חייב להיות מושב ברצף. לאור צפי הקהל על פי ההערכות שנתנו הנהלות בני יהודה (כ-10,000 לכל היותר) והנהלת מכבי ת"א (14,000 ומעלה) במפגשים המקדימים שנערכו עמן במשרדי ההתאחדות לכדורגל, היציע המזרחי ניתן מראש לקבוצה שהצהירה כי קהל רב יותר משמעותית ילווה אותה ובכפוף לשיקולי ביטחון ואבטחה. לאור אי הסכמת שתי הקבוצות על חלוקת היציעים הנותרים, נערכה הגרלה בה זכתה מכבי תל אביב ביציע הצפוני. אביזרי עידוד וציוד נוסף, על פי החלטת גורמי האבטחה, יוכנסו אך ורק ליציעים הצפוני והדרומי. לאור תוצאות ההגרלה, לבני יהודה יתאפשר לרכוש כרטיסים גם ליציע המערבי המתחבר ליציע הדרומי. אנו מאחלים הצלחה לקבוצות ומזמינים את אוהדי שתי הקבוצות להיות חלק מחגיגת השיא של גביע המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully