וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור הפועל תל אביב התקבל: רייכרט ישחק מול הפועל אשקלון

בית הדין העליון קיבל את בקשת האדומים לדחות את הדיון בעניינו של השחקן לאחר המשחק מול אשקלון ללא הרחקה אוטומטית והוא יעמוד לרשותו קורצקי בקרב נגד הירידה (שבת, 19:00)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המאמץ של הפועל תל אביב השתלם: בין הדין העליון קיבל את ערעור האדומים ואישר להם לדחות את הדיון בעניינו של בן רייכרט ללא הרחקתו מהמשחק הקריטי הקרוב שמצפה להם ביום שבת מול הפועל אשקלון. כזכור, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הרחיק מוקדם יותר היום (רביעי) את בן רייכרט עד הדיון בעניינו אחרי שהשחקן ביקש לדחות את הדיון שתוכנן להתקיים מחר. האדומים לא ויתרו וערערו לבית הדין העליון בבקשה שידחה את הדיון ללא הרחקה אוטומטית, ערעור שהתקבל בסופו של דבר.

שחקני הפועל תל אביב גל שיש, בן רייכרט. יוסי ציפקיס
ישותף במשחק החשוב. רייכרט/יוסי ציפקיס

בעונה שעברה ביטל בית המשפט המחוזי את החלטת בית הדין של התאחדות לגבי פרדראג ראיקוביץ', שוער מכבי תל אביב, שעמד לרשות הקבוצה מול הפועל באר שבע, זאת למרות שהואשם בתקיפת יוסי אבוקסיס וספג עונש השעיה. לפני ארבע שנים עשה זאת בית המשפט בנוגע לאייל לחמן, שהורחק כמאמן הפעול ראשון לציון ממשחק הגביע מול הפועל תל אביב. "לא נפקיר אף שחקן שלנו", אמר היום גורם בהנהלת הפועל תל אביב, "נעשה הכל כדי לשנות את ההחלטה".

רייכרט יעמוד לדין אחרי שחבט בגבו של חן עזריאל ממ.ס אשדוד, בעקבות עבירה שעזריאל ביצע עליו. לקשר הפועל תל אביב כבר היה כרטיס צהוב, אבל השופט אלון יפת לא הגיב. למרות שהוא לא ספג כרטיס אדום, בהתאחדות החליטו להעמיד את רייכרט לדין על סמך צילומי הטלוויזיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully