וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: צעירי מונאקו נגד ההיסטוריה הצרפתית של יובנטוס

3.5.2017 / 15:45

הגברת הזקנה מעולם לא הודחה על ידי יריבה צרפתית, אבל הציוות ההתקפי הקטלני של מונאקו מסוגל ליצור תקדים. הסיכוי לניצחון איטלקי בנסיכות (2.15) והסבירות לתיקו (2.95) או הפסד שלהם (2.70): יחסי ההימורים והמספרים

לאונרדו בונוצ'י יובנטוס מול אנתוני מרסיאל מונאקו. רויטרס
גם אז זה הסתיים בחגיגה איטלקית. בונוצ'י מול מרסיאל ברבע הגמר לפני שנתיים/רויטרס

שעה ומקום: 21:45, אצטדיון לואי השני, מונאקו

ראש בראש במפגשים האחרונים:

22/04/15: מונאקו - יובנטוס 0:0 (רבע גמר ליגת האלופות)
14/04/15: יובנטוס - מונאקו 0:1 (רבע גמר ליגת האלופות)
20/04/98: יובנטוס - מונאקו 1:4 (חצי גמר ליגת האלופות)
13/04/98: מונאקו - יובנטוס 2:3 (חצי גמר ליגת האלופות)

שימו לב ל:

רדאמל פלקאו וקיליאן אמבפה (מונאקו) - הקבוצה המלהיבה מהנסיכות מצליחה כל כך העונה בראש ובראשונה בזכות השילוב הקטלני בחוד: השניים הללו, שמפרידים ביניהם 13 שנה, פיתחו תיאום מושלם וחיברו יחד לא פחות 52 שערים העונה. בכלל, מילת המפתח אצל מונאקו היא התקפה, והמספרים מדברים בעד עצמם עם 146 שערים קבוצתיים בכל המסגרות, קרוב מאוד לברצלונה וריאל. מול הגנת הברזל של הגברת הזקנה ילד הפלא וחונכו הקולומביאני יצטרכו לעבוד קשה במיוחד, אבל יש מספיק סיבות להאמין שיש להם מספיק כישרון לפחות כדי לעקוץ במשחק הראשון.

גונסאלו היגואין (יובנטוס) - את תווית השחקן שלא מופיע למשחקים גדולים כנראה שפיפיטה לא יסיר לעולם. גם בעונה נפלאה כמו זו הוא לא מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי במאני-טיים: השער האחרון שכבש בליגת האלופות היה אי שם בדצמבר ב-2016 מול דינמו זאגרב, ובשלבי הנוקאאוט, למרות שקבוצתו דוהרת ומוכיחה ווינריות מרשימה מדי משחק, הוא עדיין לא מצא את הרשת. אולי מול מונאקו משהו אצלו ישתחרר.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: עוד לא קמה היריבה שמצאה את הנוסחה לפרוץ את הגנת הברזל של יובה בשלבי הנוקאאוט. בשני המפגשים הכפולים הקודמים, בשמינית ורבע הגמר, ג'יג'י בופון וחבריו לא נתנו ליריבה לכבוש ולו שער אחד. לא ברור מה, אם בכלל, אפשר ללמוד מהמשחק האחרון של יובה בליגה האיטלקית אליו הגיעה לא מאוד מרוכזת, אבל אם זו אינדיקציה, הרי ששני השערים שספגה מאטאלנטה מעידים על בקיעים שבכל זאת אפשר למצוא. לעומתה, מונאקו עשתה הכל כדי לשמור כוחות. את המשחק היוקרתי מול פריס סן ז'רמן במסגרת הגביע הצרפתי היא "זרקה", עלתה עם שחקנים מהנוער והובסה 5:0, ובמחזור האחרון בליגה מול טולוז היא עלתה עם סגל משני יחסית, מה שלא הפריע לה לנצח 1:3.

ההימור הבטוח: שימו לב לנתון הבא: 11 פעמים פגשה יובנטוס יריבה צרפתית במפגשי נוקאאוט באירופה - ובכולן היא זו שגם עברה לשלב הבא. גם הפעם אין סיבה אמיתית להמר שזה יסתיים אחרת. יובנטוס מנוסה יותר, מאורגנת יותר, חכמה יותר, ובסופו של דבר, על אף הניצוצות הרבים והכוכבים העולים של מונאקו, גם כישרונית יותר. אם מול שלישיית MSN של ברצלונה הגנת יובנטוס עמדה איתנה, קשה לראות איך קיליאן אמבפה הבוסרי מפצח אותה. 0:1 קטן-גדול ליובנטוס שמשאיר למונאקו החביבה מעט מאוד סיכוי לקראת הגומלין, פאולו דיבאלה כובש.

ההימור המופרע: רדאמל פלקאו וגם קיליאן אמבפה, כמובן, עוד לא כבשו בקריירה מול ג'יג'י בופון האימתני, אבל הנה סיבות לאופטימיות עבור הצמד-חמד, כמו גם עבור מונאקו כולה - מתוך 11 ההופעות של יובנטוס בחצאי גמר במפעלים אירופיים, רק פעם אחת היא ניצחה במשחק החוץ. גם הפעם יובה תתמקד במשימות ההגנתיות כדי להעביר את ההכרעה לטורינו, אבל לאמבפה יש מספיק קסם ברגליים כדי להמשיך את מסורת ההפסדים/תיקו של יובה הרחק משם. אם לא ההיגיון, אז לפחות ההיסטוריה מבשרת טובות עבור הצרפתים. 0:2 לזכותם, פלקאו ותומא למאר המצוינים מרשיתים.

בשורה התחתונה: יחס ההימורים מאוזן למדי: ניצחון של יובנטוס מקבל יחס של 1 ל-2.15, תיקו מקבל 2.95 וניצחון של מונאקו 2.70. לכן הכי משתלם, כך מסתמן, לשים את הכסף על תיקו.

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully