וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: משמאל תיפתח הרעה לאתלטיקו וסימאונה מול ריאל?

2.5.2017 / 12:00

ניצחון צפוי של הבלאנקוס (יחס של 1.60), תיקו אופייני של סימאונה (3.25) או הפסד לא אופייני לזידאן (4.10): ההימורים והמספרים לקראת הדרבי בחצי גמר האלופות, כולל הסיכוי שמרסלו יעשה את ההבדל

מרסלו שחקן ריאל מדריד (מימין) מול סאול שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
מרסלו וקרבחאל אחראים על לא פחות מ-21 בישולים העונה. מול סאול במפגש קודם/GettyImages

שעה ומקום: 21:45, אצטדיון סנטיאגו ברנבאו

מפגשים אחרונים ראש בראש:

08/04/17: ריאל - אתלטיקו 1:1 (ליגה)
19/11/16: אתלטיקו - ריאל 3:0 (ליגה)
28/05/16: ריאל - אתלטיקו 1:1 (צ'מפיונס, ריאל ניצחה בפנדלים)
27/02/16: ריאל - אתלטיקו 1:0 (ליגה)
10/04/15: אתלטיקו - ריאל 1:1 (ליגה)

שימו לב ל:

מרסלו (ריאל) - המגנים התוקפים הם מאבות ההצלחה של הבלאנקוס העונה: יחדיו, חיברו מרסלו ודני קרבחאל לא פחות מ-21 בישולים. לאחרונה המגן הברזילאי גם מוצא את הרשת, ובמחזור הליגה האחרון הוא כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-86 מול ולנסיה, שאולי, מי יודע, עוד יתברר כשער אליפות. עבור אתלטיקו מדובר בצרה כפולה ומכופלת - המגן הימני חואנפראן פצוע, גם סימה ורסליקו וחוסה חימנס לא כשירים, וככה אגף ימין, בו מרסלו מלהטט, עלול להיות נקודת התורפה של הקולצ'ונרוס. הימור שלנו: הברזילאי הוותיק יהיה מעורב בלפחות שער אחד.

אנטואן גריזמן (אתלטיקו) - ההימור הכי בטוח לכובש אצל אתלטיקו הוא גם ההימור הכי מובן מאליו. זינדין זידאן העמיד העונה קבוצה יוזמת ופורה מבחינה התקפית, אבל מבחינה הגנתית היא מזייפת כבר תקופה ארוכה. מאז חודש ינואר ערכו הבלאנקוס 19 משחקים ו - ורק בשניים מהם שמרו על רשת נקייה. בסך הכל, מתוך 53 משחקים העונה, רק בעשרה הבלאנקוס לא ספגו. בהתחשב בעובדה שריאל צפויה ליזום ולתקוף בביתה, אל תתפלאו או החלוץ הצרפתי המחונן יקבל חופש פעולה גדול יחסית, ואולי גם יעניש.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: בהרבה מובנים, ריאל הציבה לדייגו סימאונה ושחקניו תקרת זכוכית בשנים האחרונות. היריבות העירוניות המושבעות עשו לעצמן מנהג להיפגש בליגת האלופות מדי עונה מאז 2014, ובכל שלוש הפעמים - כולל שני גמרים - ידם של הבלאנקוס היתה על העליונה. אם כך, אין ספק שהיתרון המנטלי נמצא בצד של ריאל, שגם מגיעה למשחק במצב רוח מרומם אחרי שהתאוששה מהמפלה מול ברצלונה בקלאסיקו וניצחה בשני מחזורי הליגה האחרונים, כולל 1:2 מותח וחשוב על ולנסיה בשבת. לעומתם, הקולצ'ונרוס קצת פחות מרשימים בשבועות האחרונים, בהם הם מדלגים בין הצגות גדולות - כמו ב-0:5 על לאס פלמאס במחזור האחרון בספרד - לבין הפסדים לא מחויבי המציאות, כמו ה-1:0 לוויאריאל במחזור קודם לכן.

ההימור הבטוח: כאמור, אם יש הימור בטוח במשחקים של ריאל העונה, הוא כזה: גם אם תספוג, מה שקורה בדרך כלל, היא כבר תחזיר עם לפחות מספר כפול של שערים. רונאלדו מצוי בכושר נפלא אחרי שכבש לא פחות מחמישה שערים לרשת של באיירן מינכן ברבע הגמר והוא נחוש להמשיך את מסורת הכיבושים מול היריבה העירונית, וגארת' בייל אמנם חסר, אבל איסקו מסוגל למלא היטב את מקומו אחרי שגם נח במחזור הליגה האחרון. ההגנה של אתלטיקו מומחית בהתגוננות ויציאה להתקפת מתפרצות, אבל כשכל כך הרבה שחקני הגנה פצועים, זה משאיר מרחב פעולה רב לכוכבי הבלאנקוס. 1:3 לריאל, רונאלדו כובש פעמיים, חאמס רודריגס המשתפר מוסיף עוד אחד, וגם שער מצמק של גריזמן או גאמיירו לא מספקים את סימאונה.

ההימור הפרוע: עם או בלי מצבת ארוכה של פצועים בחוליית ההגנה, הקולצ'ונרוס יודעים איך למרר לבלאנקוס את החיים, בעיקר בחוץ. בשני משחקי הבית האחרונים של ריאל מול היריבה המושבעת, אתלטיקו לא ספגה הפסידה ולא ספגה יותר משער אחד. כבר ראינו את החיילים של סימאונה מספקים תצוגות הגנה ולחימה שייזכרו לדורות, לכן לא היינו מוציאים מכלל אפשרות שזה יסתיים ברשת נקייה של יאן אובלק ובגול, אולי אפילו שניים, לרשת של ריאל. אז הנה ההימור המופרע שלנו: 0:2 לאתלטיקו משערים של גריזמן ויאניק קראסקו, שמתאושש מפציעה בול בזמן כדי לכבוש פעם נוספת מול ריאל, בדיוק כמו בגמר הצ'מפיונס בעונה שעברה.

בשורה התחתונה: יחס ההימורים נותן עדיפות ברורה לריאל (1.60), בעוד ניצחון של אתלטיקו נראה כמו תרחיש לא מאוד סביר (4.10). המלצה שלנו: אם אתם רוצים להרוויח, תהמרו על תיקו (3.25).

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully