וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: טל בנין ואריק בנאדו מועמדים להחליף את יוסי אבוקסיס

1.5.2017 / 11:46

אחרי ההודעה על כך שאבוקסיס לא ימשיך, בקבוצה החלו לחפש מחליף. גם בני בן זקן מאמן קטמון הוזכר כמועמד. ניסיון להאריך את חוזהו של אברהם פאס, משחק הרדיוס מול בית"ר ירושלים ייערך בעכו

טל בנין מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
על הכוונת של סכנין. טל בנין/מגד גוזני

אחרי ההצהרה הרשמית על כך שיוסי אבוקסיס לא ימשיך בבני סכנין, בקבוצה החלו לחפש חלופות כאשר בשלב זה עושה רושם שטל בנין ואריק בנאדו הם המועמדים המובילים לתפקיד. מלבד השניים גם שמו של בני בן זקן מאמן הפועל קטמון הוזכר כמועמד להגיע.

לבנין ובנאדו יש תמיכה רחבה של קבוצת שחקנים שמעוניינת שהם יגיעו לקבוצה, כשבהנהלה קיבלו את המסרים הללו. בהנהלה יאיצו את עניין מינוי מאמן חדש לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים ולפחות לפי הלך הרוחות כרגע, השניים הם אלו שיזכו לפנייה ראשונים, כשגם בן זקן צפוי לזכות לשיחה מההנהלה שתנסה להתרשם ממנו. עוד לפני מינוי מאמן, בקבוצה רוצים מאוד להאריך את חוזהו של אברהם פאס גם לעונה הבאה. בפאס מעוניינת גם הפועל עכו שצפויה להשלים את עלייתה לליגת העל, אך נראה שהשחקן יעדיף להישאר בסכנין.

בעניין אחר, בקבוצה יקיימו את משחק הרדיוס מול בית"ר ירושלים בעכו בשל עונש הרדיוס שהושת עליהם, כאשר בכל מקרה אוהדי בית"ר לא יורשו להגיע למשחק בעקבות הסיכום שנקבע מראש בתחילת העונה.

אריק בנאדו מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
גם הוא מועמד מוביל. אריק בנאדו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully