וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחה לעומר דמארי, במכבי חיפה מעדיפים את ריקן על בן הרוש

1.5.2017 / 11:31

החלוץ ייעדר כשבוע עד 10 ימים. אם דוידזאדה יסגור במכבי תל אביב, לוזון ינסה להביא את ריקן, כשבן הרוש עשוי להגיע כבלם מחליף במקרה שאייולפסון יעזוב. בשטוטגרט הבהירו: קליין יעזוב למרות השער המכריע

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה לפני דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ייעדר בימים הקרובים. דמארי/מגד גוזני

עומר דמארי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר בין שבוע לעשרה ימים, כך עולה מתוצאות הבדיקה שערכו במכבי חיפה לחלוץ. המשמעות: דמארי לא יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון, אבל יוכל לשחק בדוחא. בניגוד אליו, מי שעדיין מסרב להתאושש מהפציעה הוא ניקיטה רוקאביציה. השחקן שעבר בדיקת אולטרסאונד מתלונן על כאבים בשריר התאומים ולכן עדיין לא חוזר לאימונים. ביום רביעי, אז תשוב הקבוצה להתאמן אחרי פגרה בת יומיים, רוקאביציה ייבדק שוב ואם יתלונן על כאבים לא יתאמן ולא ייכלל בסגל למשחק בראשון. הולמאר אייולפסון יחזור לאימונים אחרי שסבל מפציעה קלה. איתן וולבלום כשיר.

המנהל הספורטיבי של שטוטגרט, יאן שינדלמייסטר, שוחח עם התקשורת בעקבות השער שכבש פלוריאן קליין בתוספת הזמן מול נירנברג (3:2 בדקה ה-91) שהעלה כנראה את קבוצתו לבונדסליגה. על פי הדיווחים בגרמניה, שינדלמייסטר ושטוטגרט קיבלו החלטה סופית להיפרד מהשחקן והוא יעבור בקרוב ליעד הבא שלו – כנראה מכבי חיפה. במועדון מעדיפים בשלב זה לצרף את אבי ריקן ולא את עומרי בן הרוש לעמדת המגן השמאלי, במידה ואופיר דוידזאדה יסגור במכבי תל אביב. יחד עם זאת, במידה והולמאר אייולפסון יעזוב, עלתה אפשרות להביא את בן הרוש כבלם נוסף לסגל.

בינתיים, נראה כי במועדון לא יצליחו להיפטר מהר כל כך ממארק ואליינטה, שלא נכלל בסגל למשחק האחרון. הבלם אמר לחבריו בקבוצה כי הוא עדיין לא סגר באוביידו או ז'ירונה המעוניינות בו, ומכיוון שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה הוא מתכוון לדרוש פיצוי תמורת עזיבה.

עוד בנושא

ביקורת על לוזון במכבי חיפה. שחקנים: "שיביאו שמונה שחקני הרכב"
בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי חיפה וחזרה למקום השלישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully