וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור אלו נפרד ממכבי פתח תקוה: "יוצא לניתוח ועובר להפועל באר שבע"

30.4.2017 / 6:53

אחרי הניצחון שסלל את הדרך לאירופה, המגן נפרד משחקני פתח תקוה בסיום. רפואה צפוי לחתום השבוע. בעיה לקראת המשחק בטרנר: פסר עם צהובים, גם מגבו ייעדר, מלול יפתח לראשונה?

לירוי צעירי, מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
סעיף השחרור עומד על מיליון שקל. לירוי צעירי/יוסי ציפקיס

אחרי שבעה הפסדים רצופים, בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה חגגו אתמול ניצחון שמקרב את הקבוצה מאוד לאירופה. במועדון יודעים שהמקום השלישי יבטיח לא רק כרטיס לאירופה לפני הגמר, אלא מענק מיקום גבוה יותר, כ-350 אלף שקל נוספים בהשוואה למקום הרביעי, שיבטיח כרטיס לאירופה רק במקרה שבו מכבי תל אביב תזכה בגביע. לירוי צעירי זכה למחמאות בסיום בעקבות השער שכבש. "הוא היה חסר לנו בטדי, בונים עליו גם לקראת העונה הבאה", נאמר על הקשר שסעיף השחרור שלו עומד על מיליון שקל. במועדון מתכוונים להיפגש שוב עם גיא מלמד במטרה לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש, אך ספק אם החלוץ יסכים.

מי שלא הגיע למשחק היה מיחאי רומן. כזכור, ביום שישי אישרו במועדון כי השחקן הודח מהסגל בשל העימות עם רפואה לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים. השחקן לא נמצא בתכניות לעונה הבאה ללא קשר לאופציה עליו. במועדון גיששו בימים האחרונים אצל קשר בית"ר ירושלים, קלאודימיר פריירה. הקשר הברזילאי בן ה-32 אמור להיפגש עם בית"ר ירושלים בנוגע לעונה הבאה, ולכן במועדון הקפיאו בינתיים את המגעים עימו. רפואה רוצה להחתים בלם וחלוץ זרים. המאמן לא חתם עדיין על חוזה במועדון, אבל זה צפוי לקרות השבוע. לאחר העיכוב בחתימה, במועדון הבהירו למאמן כי החתימה היא עניין פורמלי והוא יכול להתחיל בהכנות לעונה הבאה.

שחקני מכבי פתח תקוה, עומר דנינו, דור אלו, מנור סולומון. יוסי ציפקיס
נפרד. דור אלו/יוסי ציפקיס

התרגשות גדולה הייתה סביב המגן דור אלו. המגן, שעל המגעים בינו לבין הפועל באר שבע פורסם בוואלה! ספורט, יעבור ניתוח בשבוע הבא ולכן הוא נפרד מהשחקנים ("אני יוצא לניתוח ועובר להפועל באר שבע", הצהיר בפניהם") אחרי שזו הייתה ההופעה האחרונה שלו במדים של המועדון בו גדל. במועדון שקלו האם לשתף את אלו מול באר שבע בטרנר, וכעת רפואה לא יצטרך להתלבט: המגן ייצא לניתוח בחמישי הקרוב. "אלו הזיל דמעה, היה קשה לו להיפרד מהמועדון, אבל הוא מתקדם אז כולם כאן שמחים עבורו", אמרו במועדון. ההיעדרות של אלו יוצרת בעיה גדולה לרפואה לקראת המשחק בטרנר: אלו מצטרף למגן השמאלי אורי מגבו שייער, ונאור פסר מורחק בשל צהובים. רפואה עשוי לפתוח עם חגי גולדנברג כמגן ימני ועם שמוליק מלול בצד שמאל. מאז שהגיע לפתח תקוה, מלול רשם הופעה אחת בלבד: 22 דקות בהפסד 5:0 להפועל באר שבע, בו נכנס כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully