וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס עוזב את בני סכנין: "הגעתי למיצוי מבחינה מקצועית"

29.4.2017 / 19:58

המאמן שסיכם לשנתיים בבני יהודה הודיע רשמית על עזיבה: "נהניתי מכל רגע, זה מקום מדהים לכל מאמן". מהמועדון נמסר: "מאחלים לו הצלחה בהמשך". רפואה: "היה פה לחץ אטומי"

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, הודיע הערב (שבת) רשמית על עזיבת בני סכנין אחרי ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה: "החלטתי שאני לא ממשיך, על אף שזו התקופה הכי טובה שלי כמאמן", אמר אבוקסיס. "להגיע לפלייאוף עליון זה משהו שלא חלמתי עליו. נהניתי פה מכל רגע, זה מקום מדהים לכל מאמן. הגעתי למיצוי מבחינה מקצועית. למעשה הסיבות האישיות הן שגרמו לעזיבה. יש לי פה חברים והמון אנשים טובים. אני מתרגש מאוד. היכן אאמן? נראה, בני יהודה רוצה אותי אבל יש עוד מועדון או שניים שרוצים אותי".

אבוקסיס, אשר סיכם לשנתיים בבני יהודה, הוסיף: "בכל המשחק היה מצב וחצי. ספגנו בגלל חוסר ריכוז, מבעיטה אחת. נראינו רע מאוד מבחינה התקפית, לא חכם בכלל. אוהד אחד אידיוט קילל אותי, אז הסתובבתי ואמרתי לו מה שאני חושב עליו".

מבני סכנין נמסר: "התחלנו בכבוד, התנהלנו בכבוד וביעילות ובהדדיות יציבה ומעודדת , וכך ניפרד. מועדון בני סכנין והמאמן יוסי אבוקסיס לא ימשיכו ביחד בעונה הבאה. אנשי המועדון מביעים את הערכתם ברמת התנהלותו האישית והמקצועית של המאמן ומאחלים לו המשך דרך פורייה והישיגית".

עוד בנושא

0:1 למכבי פתח תקוה על בני סכנין

קובי רפואה מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
אוויר לנשימה. רפואה/יוסי ציפקיס

"אמרתי בתחילת העונה שאני רוצה לקחת את הקבוצה צעד קדימה, אבל כנראה שהלחצתי יותר מדי", אמר קובי רפואה. "אני שמח מאוד שהשחקנים נלחמו, זה חשוב מאוד. ברור שהיינו זקוקים לניצחון אחרי שבעה הפסדים. כשהיינו במקום השלישי ניסיתי לדחוף עוד וכנראה שטעיתי. היה פה לחץ אטומי, הניצחון הזה הוא אוויר בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully