וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "קבוצה שרוצה להישאר לא יכולה לספוג ממצבים נייחים"

הפועל תל אביב הפסידה באשדוד ופספסה הזדמנות לעלות מעל לקו האדום. קורצקי: "אני בטוח שננצח את אשקלון ונישאר בליגה". רן בן שמעון: "כיף לי מאוד פה. נשארנו בזכות עצמנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב הסתבכה הערב (שבת) אחרי הפסד 2:0 למ.ס אשדוד. האדומים שהיו עולים מעל הקו האדום אם היו מסיימים לפחות בתיקו (הפועל אשקלון הפסידה להפועל כפר סבא 1:0), ירדו לליגה הלאומית אם יפסידו בשבוע הבא לאשקלון בבית.

מה נשאר להפועל אשקלון:

הפועל תל אביב (חוץ)
עירוני קרית שמונה (בית)

מה נשאר להפועל תל אביב:

הפועל אשקלון (בית)
הפועל רעננה (חוץ)

מה נשאר להפועל כפר סבא:

עירוני קרית שמונה (חוץ)
הפועל חיפה (בית)

הבטיחו עונה נוספת בליגת העל. שחקני אשדוד/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב, מנחם קורצקי, אמר: "הפסדנו במשחק מכריע מאוד, בגלל ספיגה במצב נייח. שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים, היה משחק תחתית טיפוסי. עשינו טעות אחת והפסדנו בגלל זה - קיבלנו שער מקרן. קבוצה שרוצה להישאר בליגה לא יכולה לספוג ממצבים נייחים, נצטרך לתת את הדעת על זה. הפועל כפר סבא עשתה בשבילנו תוצאה טובה. זה כבר היסטוריה ואנחנו מתחילים להתכונן לשבוע הבא. אני בטוח שנעשה את הניצחון שלנו ונישאר בליגה".

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון: "אני מכיר את הבדיחות על עונת הרחצה ותמיד נלחם כדי שזה לא יקרה לי. גם בשני המשחקים הבאים ישחקו השחקנים הטובים ביותר שיהיו באשדוד. המשחק הזה הרבה יותר גדול מהקטע של הים. ההכנה של חאתם עבד אלחמיד ותום מונד, שעברו פציעות קשות מאוד, ועלו לשחק במצב קשה, הדביק את כולם. כיף לי מאוד פה. נשארנו בזכות עצמנו ולא בזכות אף אחד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully