וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט ה-NFL: קליבלנד וניו יורק ג'איינטס בחרו קוורטרבקים

29.4.2017 / 10:01

הבראונס לקחו עם הבחירה ה-52 את דשון קייזר ואילו הענקים, שמכינים יורש לאיליי מאנינג, בחרו במקום ה-87 בדייויס ווב. מיצ'ל טרוביסקי הגיע למשחק של הבולס וחטף בוז

דשון קייזר קליבלנד בראונס בדראפט 2017. AP
העתיד של קליבלנד? קייזר/AP

סיבובים 2 ו-3 של דראפט 2017 ב-NFL התקיימו הלילה (בין שישי לשבת) בפילדלפיה, כאשר אחרי ערב הפתיחה הסוער של האירוע התפנו קבוצות הליגה לבצע כל מיני השלמות.

קוורטרבק אחד נבחר בסיבוב השני, כאשר עם הבחירה ה-52 לקחה קליבלנד את דשון קייזר מאוניברסיטת נוטרדאם, בתקווה שהוא יהיה קוורטרבק העתיד שלה, ואולי גם ההווה. הבראונס, שבחרו ראשונים בדראפט (את מיילס גארט), מנסים לעצב מחדש את הקבוצה אחרי עונת 15:1 איומה במיוחד.

גם בניו יורק חושבים קדימה והג'איינטס השתמשו בבחירה ה-87 (סיבוב שלישי) כדי לקחת את דייויס ווב מ-CAL, קוורטרבק שעשוי להיות היורש של איליי מאנינג. הקוורטרבק השלישי שנבחר הלילה הוא סי ג'יי בית'הארד מאיווה, שהולך לסן פרנסיסקו.

הבחירה הראשונה של הסיבוב השני הייתה שייכת לגרין ביי (בזכות טרייד עם הבראונס) והיא לקחה מגן פינה, את קווין קינג מוושינגטון. מיד אחריה אספה ג'קסונוויל את קאם רובינסון, תאקל התקפי מאלבמה. סינסינטי לקחה בבחירה ה-48 את ג'ו מיקסון, רץ אחורי מבטיח שב-2014 הסתבך לאחר שחבט בפניה של אישה באוניברסיטת אוקלהומה. הדראפט יימשך היום (החל מ-19:00) עם סיבובים 4 עד 7.

* הקוורטרבק מיצ'ל טרוביסקי, ששיקגו קפצה מקום אחד למעלה ולקחה אותו עם הבחירה 2, הגיע הלילה למשחק של הבולס מול בוסטון בפלייאוף ה-NBA וחטף בוז מהקהל, שלא היה מרוצה במיוחד מהטרייד שביצעו הברס.

* בשעה טובה, לקוורטרבק של סיאטל ראסל ווילסון נולדה הלילה ילדה, יחד עם אשתו, הזמרת סיארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully