וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: לא לזלזל בגזינטאפספור ובשיקטאש

איזי עין דור

9.11.2002 / 23:37

הקבוצה מגזיאנטפ נמצאת במקום השני. בשיקטאש בשלישי כשהמוליכה גלאטסראיי (0:0 מול אדאנספור) ממשיכה לאבד נקודות. ראשון: פנרבחצ'ה תשלים את המחזור (19:00, ספורט 5+) מול סמסונספור

גזיאנטפסור, שבנתה העונה קבוצה טובה ויציבה, מצדיקה את מיקומה הקבוע בצמרת הליגה הטורקית. הקבוצה מהעיר גזיאנטפ שעל הגבול הסורי, שעוד הפסידה בעונה שעברה להפועל ת"א בגביע אופ"א, ניצחה 1:3 בחוץ את איסטנבולספור. את השערים כבשו ויולה הברזילאי, אסלאן וסזאר.

בשיקטאש, בראשותו של מי שאימן את גלאטסראיי בעונה שעברה, הרומני מירצ'ה לוצ'סקו, ממשיכה במסע הנצחונות שלה ומצמצמת את ההפרש מיריבתה שמעבר לכביש, לנקודה אחת בלבד. לבשיקטאש, יש משחק חסר נגד פנרבחצ'ה, קבוצה נוספת שרואה את עצמה כמועמדת לאליפות. השנה בשיקטאש חוגגת 100 שנים להיווסדה והיא מבקשת לעשות את זה בסטייל עם אליפות. בעיתונות הטורקית כבר מדברים בקול רם על כך שהשחורים לבנים, משחקים את הכדורגל הטוב ביותר במדינה כרגע. אתמול ניצחה בשיקטאש את אלאזיגספור 1:3 משערים של פאנצ'ו וצמד נוסף של יאלסין.

גלאטסראיי שממשיכה לאבד נקודות אחרי התבוסה הכואבת 6:0 בדרבי מול פנרבחצ'ה, סיימה את משחקה באדנה, מול אדנספור המקומית, בתיקו ללא שערים.

יתר התוצאות מהיום: גוזטפ - טרבזונספור 2:1
דירבקירספור - אנקרהגוצ'ו 3:0

ראשון:
סמסונספור - פנרבחצ'ה (19:00, ספורט 5+)
בורסהספור - מלאטיאספור
גנצ'לרבירליהי - אלטאיי
קוציאליספור - דניזליספור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully