וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: שרצקי במו"מ לרכישת שלומי אזולאי הקשר, עאבד עשוי להיכלל בעסקה

28.4.2017 / 11:40

לוואלה! ספורט נודע שהצהובים מודעים לעובדה שבן חיים עשוי לעזוב ועאבד נחשב לאחד המועמדים להחליפו. שרצקי מצידו לא צפוי להתנגד. גם שובל גוזלן צפוי להישאר, זעם על שלומי אזולאי החלוץ

שחקן מכבי תל אביב אלי דסה מול שחקן עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי הקשר. ברני ארדוב
ינסו להשאירו בקרית שמונה. שלומי אזולאי הקשר/ברני ארדוב

איזי שרצקי פתח במשא ומתן עם מכבי תל אביב כדי לרכוש את כרטיסו של שלומי אזולאי הקשר. הבעלים, כמו גם חיים סילבס, רוצים לראות את השחקן נשאר בקבוצה וכעת ינסו להשלים את המהלך. לשרצקי יש אופצייה לרכוש את כרטיסו של אזולאי אך כעת הוא בשיחות עם מכבי על מנת לדון מחדש על סכום הרכישה. אזולאי לא צפוי להיות בסגל של הצהובים בעונה הבאה ולכן שרצקי מקווה שבקבוצה יסכימו למכור אותו. לוואלה! ספורט נודע שבמכבי תל אביב שוקלים כחלק מהעסקה לדרוש את אחמד עאבד כאשר הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי לא צפוי להתנגד. במכבי תל אביב מודעים לעובדה שטל בן חיים עשוי לעזוב ומחפשים לו מחליף כשעאבד נחשב לאחד מהמועמדים להחליפו.

בקבוצה שמחו מאוד על הניצחון הראשון בפלייאוף התחתון מול בני יהודה, ניצחון שככל הנראה גם הבטיח את המקום השביעי ומענק כספי עבור המיקום.בקרית שמונה החמיאו לאחמד עאבד שאחרי שני משחקים שלא היה בסגל, נכנס כמחליף והיה טוב. בתוך כך, שובל גוזלן שממשיך להרשים ולכבוש יישאר בקבוצה שתממש עליו את האופציה. בצוות המקצועי זעמו על שלומי אזולאי החלוץ ועל כך שלמרות הוראה של תומר קשטן שאזולאי הקשר יבעט את הפנדל בסוף המחצית הראשונה, החלוץ לא הסכים לכך ובעט בעצמו את הפנדל שהוחמץ. במחצית אזולאי הוחלף מיידית, כשקשטן הבהיר שגם אם הפנדל היה הופך לשער החלוץ היה מוחלף.


עוד בנושא:

קרית שמונה ניצחה 0:2 את בני יהודה, אחמד עאבד כבש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully