וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דון קינג ולנוקס לואיס משתפים פעולה

9.11.2002 / 13:17

המתאגרף הצטרף לאמרגן, ויעזור לו לקדם את קרבות האיגרוף במשקל כבד 'סדרות החיסול', שיקבעו נגד מי ילחם. לנוקס יהיה הפרשן הטלוויזיוני של קרבות אלו

לנוקס לואיס הצטרף לדון קינג כדי לקדם את קרבות האיגרוף במשקל כבד, הנקראים 'סדרות החיסול', שעשויים גם לקבוע מי יהיה היריב הבא של המתאגרף האנגלי. לואיס, מי נחשב בעיני רבים לאלוף העולם הבלעדי, מחזיק רק בתואר האליפות של ה-WBC. גם את החגורה הזו הוא עלול לאבד, לאחר שילחם נגד המנצח בקרבות אותם מארגן עכשיו האמרגן דון קינג.

אבנדר הוליפילד וכריס בירד ייפגשו ב-14 בדצמבר באטלנטיק סיטי, וילחמו על התואר הפנוי של ה-IBF. המנצח ילחם מול המנצח בקרב בין אלוף העולם במשקל בינוני רוי ג'ונס, שהחליט לעלות למשקל הכבד, ויפגוש את אלוף ה-WBA ג'ון רואיז.

לואיס, שחבר אל קינג למסיבת עיתונאים משותפת ביום חמישי, ישמש כפרשן טלוויזיה בקרבות של המתאגרפים נגדם הוא כנראה יתמודד.

דון קינג: "לואיס הוא השליט של האיגרוף. הוא נמצא ברמה אחרת. כל מי שניצב מולו הובס. בזמן שהוא צופה ומנתח את את המתאגרפים האלה למיקרופון, הוא יוכל להתבונן בהם ולהחליט אם הוא יתן להם להילחם מולו".

לואיס בן ה-37 אמר כי עדיין מוקדם לדעת אם יתמודד מול המנצח, ורק ציין: "אני אומר לכם כשאראה אותם נלחמים".

המתאגרף הוסיף, כי "זה יהיה נהדר לתת פרשנות, כך שאנשים באמת יוכלו לשמוע מהראש של לנוקס לואיס איך הוא מנתח קרבות".

קינג אמר כי שילם ללואיס 650 אלף ליש"ט (קרוב לחמישה מיליון ש"ח) ונתן לו מכונית ריינג' רובר, כדי שיוותר על תואר ה-IBF שלו וימנע מקרב חסר ערך מול בירד.

האמרגן בעל התסרוקת המוזרה הוסיף כי הרעיון לסידרה כזו של קרבות עלה, כאשר הוא ולואיס ביקרו לאחרונה באפריקה. "העלינו את הרעיון לעשות משהו שיהיה מרתק ופרובוקטיבי ומעורר התרגשות עבור האיגרוף", דברי קינג. "אנחנו מנסים לעשות משהו שיתרום לאיגרוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully