וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר: קפריאטי מול סרינה, ונוס נגד קלייסטרס

אתר ספורט 5

10.11.2002 / 7:32

מאלייבה עשתה צרות, אבל קפריאטי ידעה לחזור לעצמה. סרינה ניצחה את דוקיץ'. ונוס גברה על מוניקה סלש בשתי מערכות. קים קלייסטרס הבלגית הביסה את בת ארצה ג'סטין הנין

המדורגת שלישית בעולם, ג'ניפר קפריאטי האמריקאית הצטרפה הלילה אל ונוס וויליאמס וקים קלייסטרט בחצי גמר טורניר המאסטרס הנערך ב"סטייפלס סנטר" בלוס אנג'לס (סך פרסים 3 מיליון דולר, מגרשים קשים).

קפריאטי ניצחה את מגדליינה מאלייבה הבולגריה במשחק שהתארך אל המערכה השלישית. קפריאטי לא התקשתה במערכה הראשונה ולמרות שמאלייבה הצליחה לשבור אותה כבר בפתיחה, זכתה קפריאטי במערכה בתוצאה 2:6. אלא שמאלייבה הוכיחה מדוע היא ראויה להיות ברבע הגמר ובמערכה שניה מצויינת ניצחה את קפריאטי 4:6.

אל המערכה השלישית כבר עלתה קפריאטי הרבה יותר נחושה וללא קושי לקחה את המערכה השלישית 1:6 ואת המשחק כולו שארך שעה ו-33 דקות.

היריבה של קפריאטי בחצי הגמר תהיה לא אחרת מהמדורגת ראשונה בעולם, סרינה ויליאמס. במשחק רבע הגמר האחרון שנערך לפנות בוקר ניצחה סרינה את יילנה דוקיץ' 6:7, 0:6. ואם במערכה הראשונה היה נדמה שהיוגוסלבית תתן פייט לסרינה, הרי שאז הגיעה המערכה השניה, ובה לדוקיץ' לא היה מענה מול משחקה המושלם של ויליאמס.

"אני מרגישה נהדר", דברי סרינה, שיכולה להפוך לאישה הראשונה שמרוויחה 4 מיליון דולר בעונה, אם תשמור על התואר שלה. "אני לא עייפה, אני רק מתחילה".

דוקיץ', שבשלושת המפגשים שלה מול סרינה לא הצליחה לקחת אפילו מערכה אחת, אמרה אחרי המשחק: "לא הייתי בטוחה שאני בכלל עומדת לשחק. כאב לי בעיקר במערכה השניה. הייתי טובה מספיק אולי רק למערכה או שתיים, אבל מול סרינה את חייבת להיות במאה אחוזים, ואני לא הייתי".



ונוס מול קלייסטרס בחצי הגמר

ונוס ויליאמס גברה אתמול לפנות בוקר על מוניקה סלש 5:7, 4:6 והיתה הראשונה שעולה לחצי גמר. ויליאמס התקשתה מול סלש, הטניסאית שויליאמס סיפרה לאחר המשחק שהעריצה עד שהחלה לשחק בעצמה טניס מקצועני: במערכה הראשונה ניצחה ויליאמס 5:7 אחרי שיצאה מפיגור 4:1, ובמערכה השנייה יצאה ויליאמס מפיגור 3:2 לניצחון 4:6.

"היא השחקנית האהובה עלי". אמרה ונוס אחרי המשחק על יריבתה. "אני פשוט רגילה לנצח, כך שחשבתי שאני יכולה לנצח. זה ללא ספק היה משחק גדול".

"היא פשוט באה מולך ומפעילה עליך לחץ עם הסרב שלה והתנועה שלה", אמרה המפסידה אחרי המשחק. "היא אתלטית כבירה".

קים קלייסטרס ניצחה את ג'סטין הנין בדו קרב הבלגי. קלייסטרס הייתה טובה יותר מבת ארצה והביסה אותה 2:6, 1:6 בתוך 59 דקות בלבד. הנין במפתיע הצליחה לנצח בשני משחקוני הגשה בלבד וביצעה 33 שגיאות לא כפויות.

בסיום אמרה קלייסטרס: "המשחקים האלה אף פעם לא קלים. תמיד יש קצת מתח כי אני מכירה אותה טוב. זה הטניס, אי אפשר לבחור את ההגרלה שלנו" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully