וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק נחת בארץ: "מאמין שאשחק כבר בשבוע הבא"

27.4.2017 / 0:02

שחקן מכבי תל אביב שב לישראל ואמר: "מקווה שיהיה קצת מזל, אני אוהב את האתגרים". בגאצקיס על הניצחון הקליל מול קרית גת: "הדבר החשוב היה לנצח, לא ציפיתי לראות איכות"

one

מכבי תל אביב קטעה הערב (רביעי) רצף של שמונה הפסדים בכל המסגרות, כשהביסה את נועלת הטבלה מכבי קרית גת 65:84. בסיום המשחק נלקח ויקטור ראד לבדיקת סמים נוספת, אחרי הבדיקה המפורסמת עם סוני ווימס. גם איתי שגב נבדק.

אנדרו גאודלוק נחת הערב בישראל ואמר: "אני מרגיש מצוין, כל יום יש שיפור. אתחיל להתאמן מחר ומאמין שאשחק כבר בשבוע הבא. קיבלתי טלפונים והודעות מהחברים כאן ואני בא לעזור. זה רק מגדיל את האתגר ואני אוהב אתגרים. היו לנו הרבה פציעות אבל מקווה שעכשיו יהיה קצת מזל לסיום העונה. האליפות נותרה המטרה".

איינארס בגאצקיס אמר על הניצחון הקליל: "הדבר החשוב עבורנו היה לנצח, לא ציפיתי לראות איכות. לפעמים אחרי כל כך הרבה הפסדים אתה מאבד ביטחון. דווין סמית' עזר לנו מאוד היום, גם בקליעות וגם במסירות. יוגב הוכיח עד כמה הוא היה חסר, כל ההפסדים היו בתקופה שהוא היה בחוץ".

אלעד חסין: "אני דיי מרוצה מהדרך שבה שיחקנו כמובן לא מהתוצאה. השינוי במשחק היה ברבע השני שהפסדנו ב-15 הפרש. ידענו מי זה דווין סמית' אבל בכל זאת השארנו אותו לבד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 65:84 את מכבי קרית גת

איינארס בגאצקיס מכבי תל אביב. לירון מולדובן
סוף סוף קצת נחת. בגאצקיס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully