וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: אילת רוצה להמשיך לדהור, ירושלים מול בני הרצליה

26.4.2017 / 18:19

מוליכת הטבלה תחפש ניצחון שביעי ברציפות, הפעם על חשבון הפועל תל אביב שתציג את לרון דנדי להופעת בכורה (19:00, ערוץ 5). האדומים מול גורקה (21:05, ערוץ 5), ראשל"צ תארח את גלבוע/גליל, נהריה את אשדוד

ליאור אליהו הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא יהיה פשוט. אליהו/ברני ארדוב

המחזור ה-29 בליגת העל יימשך מחר (חמישי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד תארח הפועל ירושלים את בני הרצליה, בעוד הפועל אילת תארח את הפועל תל אביב. מכבי ראשון לציון תחפש ניצחון ביתי על גלבוע/גליל, בעוד אשדוד תתארח בנהריה.

seperator

הפועל ירושלים - בני הרצליה (חמישי, 21:05, ערוץ 5)

מעודדת מהניצחון הדרמטי על הפועל חולון, תחפש סגנית האלופה לחבר ניצחון שלישי רצוף, דבר שלא עשתה כבר זמן רב. מנגד, לבני הרצליה לא היה שום רצף, חיובי או שלילי, מאז פגרת הגביע: אחרי כל ניצחון הגיע הפסד ולהיפך. דרל וויליאמס שחתם לאחרונה יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי האורחת, שעומדת על רצף של 18 הפסדים במשחקי חוץ בליגה נגד הפועל ירושלים, מאז עונת 03/04.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל אילת חנן קולמן. מגד גוזני
אילת לוהטת. קולמן/מגד גוזני

הפועל אילת - הפועל תל אביב (חמישי, 19:00, ערוץ 5)

לרון דנדי שחתם השבוע יערוך הופעת בכורה בהפועל תל אביב, שתקווה להתאושש מההפסד למכבי ראשון לציון על חשבון מוליכת הטבלה הלוהטת, שעומדת על שישה ניצחונות רצופים. האולם באילת לא ממש האיר פנים בעבר עבור הפועל תל אביב שניצחה שם פעמיים בלבד: 71:72 באפריל 1993, ו-61:84 בנובמבר 2015. האדומים עומדים על רצף של שלושה הפסדים - הכי ארוך שלהם העונה.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זה הזמן להתעורר. לימונד/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון – הפועל גלבוע/גליל (חמישי, 19:00, ערוץ 5)

לראשונה העונה עומדת האלופה על רצף של שלושה ניצחונות, ובמחזור שעבר היא קבעה שיא עונתי בקליעה עם 98 נקודות בניצחון החוץ על הפועל תל אביב. מחר היא תקווה להמשיך במומנטום הזה גם על חשבון הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שמקווה להפתיע ולשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף. עודד ברנדוויין, שהצטיין בניצחונות על הפועל תל אביב ועירוני נהריה, ינסה להכניע אקסית נוספת.

עידן זלמנסון שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
המומנטום יימשך? זלמנסון/מגד גוזני

עירוני נהריה – מכבי אשדוד/באר טוביה (חמישי, 19:00, ערוץ 5)

שתי הקבוצות נמצאות במומנטום טוב: המארחת ניצחה בחמישה מששת המחזורים האחרונים, בעוד מכבי אשדוד ניצחה בשבעה מתוך תשעת משחקיה האחרונים. בנוסף, החבורה של מאיר טפירו השוותה את שיאה העונתי עם שלושה ניצחונות רצופים – זהה לרצף איתו הגיעה נהריה למפגש הקודם בין הקבוצות. נהריה גברה על אשדוד בחמישה מששת המפגשים האחרונים ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully