וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו קנדי פורש

8.11.2002 / 16:41

מעריב מדווח היום כי אנדרו קנדי, מגדולי הזרים ששיחקו בארץ, החליט לפרוש מכדורסל. קנדי שיחק בארץ 8 עונות, קלע 19 נקודות למשחק ולקח עם גליל אליפות היסטורית ממכבי תל אביב

אנדרו קנדי, מי שיחד עם דורון שפר היווה את הלב של אותה קבוצת גליל עליון שלקחה למכבי אליפות, החליט לפרוש מכדורסל. בשיחת טלפון עם "מעריב" מסר קנדי שהגיע למסקנה כי הגיע הזמן להשקיע יותר זמן במשפחתו. קנדי שוהה כעת בשיקאגו עם אשתו ההרה, ומצפה ללידת ילדם במרץ.

קנדי בן ה-36 שיחק בישראל שמונה עונות, במדי שש קבוצות שונות. במהך תקופתו בארץ קלע קנדי 4,725 נקודות, עם ממוצע של 19.1 נקודות למשחק. הוא הגיע ארצה לגליל בעונת 1989/90, עבר לאירופה וכעבור שנתיים חזר לארץ, שם חבר לדורון שפר בקבוצה האגדית שלקחה למכבי תל אביב אליפות אחרי 23 שנות שליטה ללא עוררין.

במהלך הקריירה שלו שיחק קנדי גם בהפועל אילת, מכבי חיפה, עירוני חדרה, ואשתקד שיחק בעירוני רמת גן ובבני הרצליה. קנדי מסכם: "אני רוצה שיזכרו אותי בזכות האליפות שלקחתי בגליל, אבל בעיקר כשחקן שעשה את חבריו לקבוצה טובים יותר. תמיד אזכור את ישראל, שהיתה חלק חשוב מחיי במשך עשור. שקלתי אפילו לגדל את משפחתי בארץ, אבל בסוף החלטנו שלא - בעיקר בשל סיבות ביורוקרטיות. השיקול הביטחוני לא היווה כמעט מרכיב בהחלטה. אני כבר מתגעגע לישראל ובוודאי אבקר בקרוב. יותר מכל נהניתי מהחברויות שפיתחתי מחוץ למגרש". קנדי הוסיף שהוא מקווה לפתח קריירה כמאמן במכללות או ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully