וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר טוברוק טוענים: מני ויצמן ערב לחוב של אמירי כבירי

אריק איזיקוביץ', שנפגש עם כבירי במטרה להגיע לפשרה באשר ל-6.2 מיליון שקל שתבע ממנו, טוען: "לא הייתי חותם על ההסכם בלעדי ויצמן". בסביבתו של איש העסקים מכחישים שנתן ערבות

מני ויצמן יחד עם אמיר כבירי. רפי דלויה
אמיר כבירי ומני ויצמן/רפי דלויה

"איש העסקים מני ויצמן ערב לחוב של אמיר כבירי", כך טוענים בבית"ר טוברוק לאחר שלאחרונה הוציא המועדון צו כינוס נכסים נגד בעלי הפועל תל אביב לשעבר, אמיר כבירי. לאחרונה פרסמנו כי המועדון של אריק איזיקוביץ' תובע מכבירי לשלם לו 6.2 מיליון שקל בגין הסכם שיתוף פעולה שלא מומש ואחוזים ממכירת שחקנים. הדרישה מגיעה על רקע החשיפה בוואלה! ספורט ביולי 2016, אז התברר כי השניים חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו התחייב כבירי לשלם שמונה מיליון שקל לאיזיקוביץ'. מקורבים לעסקה טענו כי מדובר בהסכם רכישה, אך מאוחר יותר טענו בטוברוק כי מדובר בהסכם שיתוף פעולה בלבד.

לאחר שהפועל תל אביב נכנסה לקשיים כלכליים, ההסכם לא יצא לפועל ואיזיקוביץ' טען בתגובה: "אני לא דואג לרגע, יש לי את אחד הערבים הטובים בארץ להסכם הזה". כעת טוענים במועדון כי איש העסקים מני ויצמן הוא זה שעומד מאחורי ההסכם, אם כי מאשרים שמתן ההתחייבות ניתנה בעל פה, בנוכחותו של עו"ד ענבר המייצג גם את כבירי.

עוד בנושא

חשיפה: בית"ר טוברוק הוציאה בקשה למתן צו כינוס נגד אמיר כבירי

אריק איזיקוביץ' בעלי מועדון הכדורגל בית"ר טוברוק. אילן ספרא,
אריק איזיקוביץ'/אילן ספרא

לאחרונה, כך מתברר, איזיקוביץ' וכבירי נפגשו בברלין, מקום מושבו של ויצמן, זאת בנוכחות בורר. המטרה הייתה להגיע לפשרה. על פי מקורבים לעסקה, כבירי התבקש לשלם 3.6 מיליון שקל במסגרת ההליך אך לא נחתם הסכם מחייב.
מהסכום המקורי של ההסכם בין כבירי לטוברוק, שמונה מיליון שקל, קוזזו 1.2 מיליון שקל בגין העובדה שמרשימת השחקנים שכבירי "קיזז" את אחד משחקני טוברוק, דיא סבע, במעמד הסיכום. טוברוק דרשה את היתרה, 6.8 מיליון, אלא שכבירי העביר 600 אלף שקל, בגין מעבר שחקנים לאדומים.

השחקנים שמופיעים ברשימה הם איאד אבו עביד, אנס מחאמיד ואייל דנין. במסגרת התביעה לקבל לידיה 6.2 מיליון שקל, טוברוק דורשת להעביר אליה מחצית מסכום המעבר של אבו עביד למכבי חיפה (כ-1.33 מיליון שקל). במסגרת ההסכם נכתב כי תמורת מכירות עתידיות של שחקנים מהפועל תל אביב לקבוצות אחרות תקבל טוברוק 50 אחוז ויוקדם מועד התשלום בגינם.

"מני ויצמן נתן את הסכמתו לשמש כערב להסכם, זאת בנוכחות עו"ד ניר ענבר שייצג את שני הצדדים בתביעה", אמר הבוקר איזיקוביץ'. "לעולם לא הייתי חותם על ההסכם אלמלא הבקשה והערבות האישית של מר ויצמן שאותו אני מכבד ומוקיר". בסביבתו של מני ויצמן מכחישים וטוענים: "הכל יתברר בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully