וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה למצוא מילים לתאר את האכזבה"

8.11.2002 / 8:54

קווינסי לואיס, שבלט בהפסדה של מכבי ת"א מול לובליאנה, מחפש סיבות לתסריט החוזר של הפסדים צמודים ביורוליג. דייויד בלאט: "חסרה לנו הווינריות במצבים המכריעים האלה"

מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, אמר לערוץ 10 אחרי ההפסד בלובליאנה במסגרת המחזור החמישי ביורוליג (81:76): "אני מאוכזב בעיקר מהתוצאה, לפעמים אתה נלחם בעצמך ובכל זאת יכול לנצח. הם הכתיבו את הקצב במשחק בשלושת הרבעים הראשונים, אחר כך הצלחנו לכפות עליהם את הקצב אבל לא הצלחנו להמשיך עד לדקה ה-40 ולנצח".

"אני מקווה שזה לא יהפוך לדפוס התנהגות, זה בעיקר חוסר ניסיון מפני שאנו קבוצה חדשה. חסרה לנו הוינריות במצבים המכריעים האלה. אני לא חושב שיש מקום לתרץ את ההפסד בעייפות, גם בעבר הפסדנו משחקי יורוליג, אנחנו לא מתפנקים, זה שאנחנו משחקים יותר בשבוע, זה לא צריך להשפיע, זה דווקא צריך לחשל".

הרכז הסלובני בנו אודריך, שהתקבל על ידי הקהל של קבוצת נעוריו באהבה, אמר אחרי המשחק ל'מעריב': "הקהל כאן נהדר, אני יודע שאוהבים אותי אבל זה לא חשוב עכשיו. אנחנו צריכים לשחק כדורסל. הכל לא הלך לנו טוב, שמרנו רע והם זרקו המון שלשות בלי תגובה".

מרקוס גורי: "זו כבר פעם שניה שקורה לנו אותו דבר. לא כל כך הולך לנו בדקה המסיימת. לפני שבוע כבר עצרנו את סיינה, אבל ברחלנו ריבאונד. השבוע ברח לדריק כדור שהחזיר להם את המומנטום. כנראה שאנחנו צריכים לברר עם עצמנו באופן יותר מדוייק מה אנחנו במאני טיים. לדעת מי האיש שאליו הולכים בסיום" ('מעריב').

קווינסי לואיס: "קשה למצוא מילים לתאר את האכזבה. פעם שניה השבוע שבורח לנו משחק אחרי שאנחנו מצליחים להילחם ולחזור. חסרים לנו רק דברים קטנים, אולי קבלת החלטות לא מוצלחת, אבל אלה החיים ולפעמים הם קשים" ('מעריב').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully