וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: מוריניו, גווארדיולה, והשדים של מנצ'סטר יונייטד

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

27.4.2017 / 17:00

ההיסטוריה של "המיוחד" עם פפ לא מעודדת את יונייטד לקראת הדרבי, אבל אולי המומנטום יעשה את ההבדל? סיטי פייבוריטית (1 ל-1.80), אבל גם תיקו (3.10) ואפילו ניצחון של יונייטד (3.35) לא יפתיעו

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
איך זה יסתיים הפעם? מוריניו וגווארדיולה/רויטרס

שעה ומקום: 22:00 (אצטדיון אתיחאד, מנצ'סטר)

מפגשים אחרונים ראש בראש:

26/10/16: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 0:1 (גביע הליגה)
10/09/16: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:1 (פרמיירליג)
20/03/16: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0 (פרמיירליג)
25/10/15: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 0:0 (פרמיירליג)
12/04/15: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:4 (פרמיירליג)

שימו לב ל:

סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי) - כמו יריבתם, גם התכולים מגיעים למשחק עם המון פציעות ולא מעט סימני שאלה. הבאנקר היחיד, כך נדמה, הוא החלוץ הארגנטינאי המצוין, שכבש בחמשת מחזורי הפרמיירליג האחרונים ותמיד מגיע לשיאו מול היריבה העירונית המושבעת, שלרשתה כבש כבר 8 שערים ב-10 משחקים.

מרכוס רשפורד (מנצ'סטר יונייטד) - אחרי תקופה בה לא סיפק את הסחורה אבל המשיך לקבל קרדיט מז'וזה מוריניו, ילד הפלא של יונייטד סוף סוף מתחיל לתת קבלות. בניצחון 0:2 על ברנלי ביום ראשון הוא אומנם נכנס רק כמחליף, אבל ספק אם יישב על הספסל גם במשחק הגורלי, בהתחשב בכושר המצוין שבו הוא נמצא ולאור הפציעה המאכזבת של זלאטן איברהימוביץ'. מול אנדרלכט בחמישי שעבר הוא בישל וכבש את שער הניצחון, מול צ'לסי לפני שני מחזורים הוא גם מצא את הרשת, וכך גם לפני שלושה מחזורים מול סנדרלנד.

עכשיו ב Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: נכון, שתי הנציגות של יונייטד לא רצות לאליפות כפי שקיוו וציפו, אבל הרבה זמן שלא היה דרבי שכל כך עומד בו על כף המאזניים. שתיהן נאבקות על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, כשלסיטי יתרון נקודה על פני היריבה העירונית. אבל זה לא ממש לא אומר שהיא מגיעה למשחק במצב רוח מעודד: רק לפני שלושה ימים היא הפסידה 2:1 לארסנל בחצי גמר הגביע האנגלי, ובכך הובטח שהקבוצה לא תזכה בשום תואר העונה, דבר שלא קרה לפפ גווארדיולה מעולם.

המחנה של יונייטד מגיע למשחק ברגשות מעורבים: מצד אחד, השדים האדומים לא הפסידו כבר 23 מחזורים ברצף בפרמיירליג ורשמו שלושה ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים, אבל מצד שני הפציעות שאספו זלאטן איברהימוביץ' ומרקוס רוחו ביום חמישי האחרון מול אנדרלכט משאירות חלל גדול.

ההימור המופרע: אף פעם אי אפשר לחזות מה יקרה בדרבי הגדול של מנצ'סטר, אבל יחס ההימורים נותן עדיפות ברורה לסיטי (יחס של 1 ל-1.80 לניצחון), ולא בטוח שבצדק. הסיטיזנס עומדים בפני אתגר מנטלי לא פשוט אחרי שהבינו שלא יזכו בתואר העונה, והפורמה הפחות מרשימה שלהם שמה אותם בעמדת נחיתות מסוימת מול יונייטד. לכן ההימור המופרע, או המשתלם במקרה הזה, יהיה על ניצחון 0:2 של השדים האדומים משערים של רשפורד וגם של ויין רוני, מלך שערי הדרבי של מנצ'סטר. בהקשר הזה צריך גם לציין את הנתון הבא: בפעם האחרונה ששתי הקבוצות הללו נפגשו ביום חמישי, אי שם בנובמבר 1994, זה הסתיים עם 0:5 מוחץ והיסטורי לזכות יונייטד. לא היינו הולכים כל כך רחוק ומהמרים על תוצאה דומה, אבל כן על ניצחון חוץ נאה.

ההימור הבטוח: אז למה המשחק הזה בכל זאת אמור ללכת לכיוון של סיטי? הנה שתי סיבות עיקריות: אחת, כי ז'וזה מוריניו לא הצליח לנצח את אפילו באחד מארבעת המפגשים האחרונים שלו מול סיטי, ושתיים, כי המאזן שלו במפגשים הישירים עם פפ גווארדיולה - ארבעה ניצחונות בלבד ב-18 משחקים - לא מבטיח גדולות ונצורות. תהיו בטוחים שסיטי המדוכדכת תאגור אנרגיות חדשות למשחק, וזה אמור להספיק לה לניצחון מינימלי. 0:1 לסיטי, אגוארו, מי אם לא הוא, כובש את שער הניצחון.

בשורה התחתונה: סיטי עדיין פייבוריטית למרות הכל, אבל אם היינו צריכים לשים את הכסף על משהו - זה ככל הנראה היה על תיקון (יחס של 1 ל-3.10). שתי הקבוצות מגיעות למשחק במצב לא אידיאלי עם מצבת פצועים ארוכה, לשתיהן יש הרבה מה להפסיד, לכן הצפי הסביר ביותר הוא למשחק מבוקר ושקול יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully