וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "היכולת הזו לא תספיק לנו באשדוד, הקהל מדהים"

מאמן הפועל תל אביב מרוצה מהניצחון החשוב בכפר סבא וכבר מסתכל קדימה: "הפנים לעבר מלחמת עולם", משומר: "המאבק יימשך עד הסוף". פליקס נעים: "נגד אשקלון זו ההזדמנות האחרונה שלנו"

הפועל תל אביב המשיכה הערב (שני) במאבקי ההישרדות שלה בליגת העל כאשר גברה 0:2 בבית על הפועל כפר סבא, במשחק שנעל את המחזור ה-30 בפלייאוף התחתון של ליגת העל. ג'וזף גנדה כבש שער משונה (38), שבע דקות לאחר שעלה מהספסל. אדי גוטליב הכפיל (45+2) וכעת האדומים במרחק נקודה בלבד מהפועל אשקלון, שנמצאת מעל לקו האדום, כאשר נותרו שלושה מחזורים לעונה. כפר סבא מנגד, מתקרבת לליגה הלאומית ורחוקה שש נקודות מחוף מבטחים.

מה נשאר להן?

הפועל תל אביב:

אשדוד (חוץ)
אשקלון (בית)
רעננה (חוץ)

הפועל אשקלון:

כפר סבא (חוץ)
הפועל תל אביב (חוץ)
קרית שמונה (בית)

ג'וזף גנדה הפועל תל אביב חוגג שער עם טוטו תמוז. ברני ארדוב
האדומים לא מוותרים/ברני ארדוב

"התכוננו טוב למשחק", אמר בסיום מנחם קורצקי, "היו לנו שבועיים להתכונן, עבדנו כמו שצריך ותיקנו מה שהיה צריך לתקן. לא נראינו טוב, הלחץ עשה את שלו. אנחנו מאוד שמחים מהניצחון, זה יום לא קל. גם יום השואה, גם יום השנה לזכר אימי, אז לפחות נצא מפה עם קצת טעם טוב. הפנים קדימה לעבר מלחמת עולם. אנחנו צריכים לבוא לאשדוד, היכולת הזו לא תספיק לנו שם ואנחנו יודעים את זה. אמרתי כל הזמן שאני סומך על השחקנים שיעמדו במשימה ושנילחם עד הדקה האחרונה. מה שקורה עם הקהל זה מדהים, גם כשלא הולך הם דוחפים, ננסה לעשות אותם מאושרים. הפועל תישאר בליגה".

אייל משומר: "הייתי במאבקי הישרדות בעבר, אמנם הרחוק, ובשנים האחרונות התרגלתי למקומות יותר גבוהים אבל זה בסדר. משתדל להעביר את הניסיון שלי גם לשאר השחקנים. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, בשנייה פחות. המאבק יימשך עד הסוף, יש עוד קבוצות שנלחמות על החיים שלהן. נצטרך להיות מרוכזים בכל משחק, לתת את המקסימום ולקוות לטוב. יש לנו יתרון מסוים על שאר הקבוצות, יש לנו סגל טוב וכמובן קהל גדול שבא ונותן תצגוות עידוד יוצאות דופן. זה עוזר לנו ואנחנו מודים על זה. יש לנו שחקנים מוכשרים, עובדים טוב באימונים ואני מקווה שזה ימשיך לבוא לידי ביטוי".

פליקס נעים: "אני לא יודע אם זה היה גדול עלינו, ניסינו ולא הצלחנו. לא נרים ידיים, אני יודע מה כולם חושבים, אני גם בנאדם רציונלי עם רגליים על הקרקע, אבל לימדו אותי לשאוף לנצח לא משנה מה המצב. הגעתי לפה כי יש יחסים טובים ביני ובין סתיו, היה רגע קשה במועדון ובאתי כדי לנסות להציל את הקבוצה, ואם לא אז להתחיל להכין אותה לעונה הבאה. חונכתי לספורט, כל עוד יש סיכוי תנסה. ימים יגידו, נלך הביתה ונחשוב. נגד אשקלון זו ההזדמנות האחרונה שלנו לגמרי. אני לא מיואש, ניסיתי לעבוד כל השבוע על כל מיני דברים, פתאום איציק כהן וליאור לוי נפצעו, שניהם בבית חולים אז אלך לראות מה שלומם. ננסה להרים את השחקנים, לא משנה כמה הוא חשוב לנו או לאחרים, תמיד נשאף לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully