וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים חמש-חמש

9.11.2002 / 22:46

שתי הקבוצות הכי אטרקטיביות בליגה כבשו חמישיות: מכבי ת"א שיכנעה מול מכבי נתניה, חיפה קצת פחות מול בני יהודה. ראשל"צ הסתפקה ברביעיה לרשתה של בית"ר י-ם. הלוזונים מנצחים בכפר סבא. בתחתית: הפועל פ"ת-אשדוד 0:0

היום נערכו משחקי המחזור השמיני בליגת העל בכדורגל. במשחק המרכזי של המחזור אירחה מכבי ת"א את מכבי נתניה במשחק שהסתיים בתוצאה חד צדדית - חמישייה לרשת נתניה ללא מענה. האלופה מכבי חיפה ניסתה להתאושש בבית מול בני יהודה לאחר התבוסה בשבוע שעבר לבית"ר ירושלים ואמנם ניצחה בסיום 2:5 אך התקשתה מאד עד הדקה ה-66.

הפועל פ"ת ומ.ס אשדוד נפגשו לקרב תחתית אך נפרדו ללא הכרעה וללא שערים. הפתח תקוואית השניה, מכבי, יצאה למשחק חוץ קשה מול כפר סבא וחזרה מפיגור בן שער כדי לנצח 1:3.

במפגש של מרכז הטבלה הביסה ראשל"צ את בית"ר ירושלים, שניסתה להשיג שלושה ניצחונות תוך שבוע אך הוכתה באותה תוצאה בה היכתה את חיפה בשבוע שעבר.

ביום ראשון יערך המשחק האחרון של המחזור, כשהפועל ב"ש תארח בביתה את הפועל ת"א.

הפועל פתח תקווה - מ.ס. אשדוד 0:0

היום היינו אמורים לדעת אם מאמן הפועל פתח תקוה, ניר לוין, ממשיך בתפקידו אחרי המפגש עם מ.ס. אשדוד ואלישע לוי, שגם הוא זקוק לגיבוי מההנהלה, אך תוצאת התיקו המאופס בין שתי הקבוצות כנראה שישאיר את המאמנים בתפקידהם עוד שבוע אחד.

אשדוד ניסתה להסתדר בלי עמיר תורג'מן, אותו לא הצליחה בינתיים להעביר אליה. ניר לוין קיווה שדדי בן דיין יהפוך את קבוצתו הכושלת לקשוחה יותר אך זה לא ממש קרה.

הפועל כפר סבא - מכבי פ"ת 3:1

הפתח תקוואים, מעודדים מהיכולת שגילו במשחק מול הפועל ת"א ביום שני האחרון (0:0), קיוו להמשיך להתקדם לעבר החלק העליון של הטבלה. אבל גם לכפר סבא היו סיבות לאופטימיות לאחר ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים, והיא קיוותה להיחלץ כבר השבוע מן המקום האחרון בליגה באמצעות ניצחון שני ברציפות.

את השער הראשון במשחק כבש תומר שם טוב בדקה ה-54 לזכות הפועל כפר סבא, אך היתרון החזיק מעמד בדיוק 2 דקות ואנגוי אנסומבו השווה לזכות האורחים. מכבי פ"ת הצליחה לעשות מהפך בתוצאה לאחר שקובי רפואה העלה את פ"ת ליתרון 1:2 בדקה ה-66. בדקה ה-90 קבע ליאור אסולין, בשערו הראשון העונה, את תוצאת המשחק 1:3 ונצחון חוץ חשוב מאד לפ"ת.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

ראשל"צ - בית"ר ירושלים 0:4

בית"ר ניסתה הערב להמשיך במסע ההצלחות האחרונות, הכולל את הניצחון הגדול על חיפה בשבוע שעבר וניצחון מתבקש על הפועל רמת גן בגביע הטוטו. ראשל"צ, מצדה, ידעה שהפסד עלול לדרדר אותה ממיקומה הנוכחי הנוח אל שיפולי הטבלה. המשחק היום הוכיח מי מהשתיים נראית לא רע בכלל ומי הוכיחה שהנצחון על חיפה היה מקרי בלבד.

את השער הראשון במשחק כבש משה סבג לזכות ראשל"צ בדקה ה-31 מבישול של ודז'ינסקי. ראשל"צ ביססה את היתרון שלה בדקה ה-55 משער של דני אלברט. שי הולצמן הכניס את שחקני בית"ר להלם כשכבש את השלישי לזכות קבוצתו בדקה ה-60. הולצמן כבש גם את הרביעי לזכות ראשל"צ בדקה 66. את הרביעיה שכבשה בית"ר לזכות חיפה היא חטפה היום בריבית דה ריבית.

מכבי ת"א - מכבי נתניה 0:5

שלושה ימים בלבד נהנו ניר קלינגר ושחקניו במכבי תל אביב מהשהות במקום הראשון בליגת העל. שלושה ימים, שבסופם הבהירו יעקובו איגביני ומכבי חיפה מיהם בעלי הבית. מכבי ת"א הגיעה לפסגה אחרי שלושה ניצחונות רצופים מול סוגרות הטבלה - הפועל פתח תקוה, הפועל כפר סבא ומ.ס. אשדוד - ועוד ניצחון דחוק על עירוני ראשון לציון.

גם המשחק הביתי היום מול ראובן עטר ומכבי נתניה לא אמור היה להיות קשה, אבל לראשונה זה חודש פגשה מכבי ת"א קבוצה שהאמינה כי בכוחה להפתיע אותה. הבעיה שעם אמונה בלבד קשה ללכת למכולת.

מכבי ת"א עולה ליתרון ראשון כבר בדקה החמישית משער של אבי נימני. אבי נימני היה זה גם שהעלה את ת"א ל-0:2 מבעיטה מהנקודה הלבנה בדקה ה-20 לאחר הכשלה שהתבצעה עליו ברחבה. פרוחננקובס כבש את השלישי לזכות מכבי בדקה ה-39 לאחר מבצע נהדר של ראובן עובד. את השער הרביעי לת"א כבש שוב נימני עם השלישי שלו במשחק בדקה ה-68. את הנעץ החמישי לנתניה תקע גולדברג בדקה ה-76.

מכבי חיפה - בני יהודה 2:5

בני יהודה ניסתה הערב לנצל את העייפות של מכבי חיפה ואת רצונו של המאמן יצחק שום לאפשר מנוחה לשחקנים רבים. מצד שני, שום רצה גם לראות את ההגנה שלו מפגינה רמה ראויה, כדי שהוא יוכל גם לישון בלילות שנותרו עד המשחק האחרון בליגת האלופות.

ננאד פראליה העלה את המקומיים ליתרון 0:1 בדקה ה-16 אולם שער נהדר של ולדימיר אנדונוב בדקה ה-30 מבעיטה מ-30 מטר, מכניס את הירוקים להלם בקרית אליעזר. עם פתיחת המחצית השניה העלה יניב קטן את חיפה ליתרון 1:2 בדקה ה-49. חסארמה מצליח להשוות את התוצאה בדקה ה-62. אך איגביני יעקובו מעלה את חיפה שוב ליתרון בדקה ה-66 מבעיטת עונשין מהנקודה הלבנה. אבישי ז'אנו הבטיח את נצחונה של חיפה כשכבש את הרביעי שתי דקות לסיום. 3 דקות בתוך תוספת הזמן ג'ובאני רוסו מבקיע שער נוסף שקובע את תוצאת המשחק 2:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully