וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר צבועה כחול, הפסד בכורה לליברפול

אתר ספורט 5 בשיתוף

9.11.2002 / 17:13

מנצ'סטר סיטי הביסה את היונייטד 1:3, מצמד של גוטר ושער של אנלקה. ברקוביץ' היה מצויין ובישל את השלישי. הפסד בכורה העונה לליברפול 1:0 למידלסבורו. נצחונות לארסנל, צ'לסי ואברטון

בדרבי הגדול של מנצ'סטר, שהתקיים אחר הצהריים ב'מיין רואד' גברה הסיטי 1:3 על היונייטד, אחרי משחק מצוין. אייל ברקוביץ' פתח בהרכב, בישל את השער השלישי, והיה מהמצטיינים במחצית השניה. הסיטי עלו ליתרון כבר אחרי חמש דקות, לאחר התקפה מתפרצת שניצלה את ההגנה המבולבלת היום של היונייטד, ואנלקה לא התקשה לקבוע 0:1. שלוש דקות אחר כך הגיע השויון. בילבול בהגנה של הסיטי מצא את סולשיאר, שקיבל אסיסט מואן ניסטלרוי, והחלוץ הנורבגי קבע 1:1.

לרגע היה נדמה שהיונייטד חוזרים למשחק, אבל בדקה ה-26 היתרון חזר לקבוצתו של ברקוביץ'. שון גוטר כבש שער יפהפה מצד שמאל של הרחבה, הרבה בזכותו של מגן היונייטד, גארי נוויל, שאיבד את הכדור, ועזר לסיטי להחזיר לעצמה את היתרון.

הסיטי לא היו רחוקים מכיבוש השער השלישי, כשדקה ה-40 החמיץ אנלקה הזדמנות גדולה. הצרפתי הגיע למצב של אחד על אחד מול בארתז, אבל בעט ברישול, והשוער הצרפתי הצליח להדוף את הכדור. דיויד בקהאם המושעה לא משחק.

חמש דקות מפתיחת המחצית השניה כבש שון גוטר את השער השני שלו, והשלישי של המארחת, אחרי שקיבל קטנה מברקוביץ', ומול בארתז העלה את הסיטי ל-1:3. בהמשך המחצית אנלקה קיבל הזדמנות לכבוש את השני שלו, אבל בארתז שוב היה במקום.

הלחץ בדקות הסיום היה של היונייטד, אבל הסיטי הצליחו לא לספוג, ולהשיג ניצחון שלישי רצוף בפרמייר ליג. ברקוביץ' הוחלף בדקה ה-80.

ארסנל - ניוקאסל 0:1
ארסנל מנצלת את ההפסד של ליברפול ומצמקת את הפער מהמקום הראשון לכדי נקודה אחת בלבד. את שער הנצחון ל"תותחנים" כבש סילבן וילטורד הצרפתי בדקה ה-25. תיירי הנרי התחיל במהלך, מצא את לוזני בצד ימין של רחבת ה"מגפאייס". לוזני העביר כדור רוחב ווילטורד בעט פנימה מול שער חשוף.

מידלסברו - ליברפול 0:1
ליברפול נוחלת את הפסדה הראשון העונה, ב"ריברסייד" למידלסבורו של סטיב מקלארן. את שער הנצחון לבורו כבש הבלם הוותיק גארת' סאות'גייט בדקה ה-80.

צ'לסי - בירמינגהאם 0:3
צ'לסי משיגה נצחון שישי העונה ומעפילה למקום השלישי בטבלה על חשבונה של מנצ'סטר יונייטד. אידור גודיונסן, שהועדף בהרכב הראשון של "הכחולים" על פניו של צ'רלטון קול הצעיר, גמל לקלאודיו ראניירי בצמד (3, 29). את השער השלישי כבש האיטלקי המצויין ג'יאנפרנקו זולה בדקה ה-42.

אסטון וילה - פולהאם 1:3
נצחון רביעי העונה לאסטון וילה, שמתחילה לצאת מהתחתית אליה נקלעה עקב פתיחת העונה החלשה שלה. חואן פאבלו אנחל הקולומביאני העלה את הוילה ליתרון בדקה ה-18. לואיס בואה מורטה הישווה בדקה ה-51, אך הוילה כבשה שני שערים נוספים מרגלי מרקוס אלבאק (66) ואויבינד לאונהרדסן (83) שהבטיחו את הנצחון.

בולטון - ווסט ברומיץ' 1:1
לבולטון: פר פראנדסן (87).
לווסט ברומיץ': סקוט דובי (17).

אברטון - צ'רלטון 0:1
הקבוצה של דיויד מויס ממשיכה לנצח. נצחונה השביעי של אברטון, אחר הצהריים על צ'רלטון משער של תומאס רדזינסקי הקנדי בדקה ה-31, מעלה את ה"טופי בויז" למקום הרביעי בטבלה.

סאות'המפטון - בלקבורן 1:1
לסאות'האמפטון: ג'ימס ביטי (38).
לבלקבורן: ג'ימס ביטי (38).

יום ראשון:
לידס, יריבתה של הפועל תל אביב בסיבוב השני בגביע אופ"א, תתארח ביום ראשון אצל ווסטהאם. אוהדי לידס הנזעמים התפרעו ביום רביעי בעקבות ההדחה מגביע הליגה על ידי שפילד יונייטד (2-1). האוהדים פלשו למגרש בשפילד, עקרו כיסאות והשליכו אותם על הדשא. בנוסף דרשו האוהדים את התפטרותם של המנג'ר טרי ונבלס והיו"ר פיטר רידסדייל.

במשחק נוסף ביום ראשון: סנדרלנד תארח את טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully