וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מעוניינת במרואן קבהא, ז'ורדן פושה במעקב

21.4.2017 / 11:13

האלופה כבר בדקה את האפשרות לשחרר את הקשר בן ה-26 ממאריבור ונרתעה מהסכום שהסלובנים דרשו, אבל מאמינה שמחירו יירד. גם מכבי חיפה הביעו בו עניין. ברקת תעקוב אחר מלך שערי הלאומית

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי החתמתו של מהראן ראדי חעונה נוספת, הפועל באר שבע ממשיכה לבחון כל מיני אפשרויות בנוגע לצלע השלישית בקישור. אובידיו הובאן לא צפוי להמשיך ובמקביל לגישושים עם דן איינבינדר, האלופה בודקת עוד כמה אופציות. אחד השחקנים שהוזכרו בהקשר הזה הוא קשר מאריבור הסלובנית, מרואן קבהא. לוואלה! ספורט נודע שגורמים בבאר שבע בדקו את האפשרות לשחרר את הקשר, אך בשלב זה הסכום שהציבה מאריבור עבור מכירתו גבוה מאוד.

יחד עם זאת, ההערכה של גורמים המעורים בפרטים היא שהסכום יירד משמעותית כשהמשא ומתן ייכנס להילוך רציני. כמו כן, נודע שגם מכבי חיפה גיששה בסביבת השחקן ויראה שאם קבהא יחזור לארץ, זה יהיה לאחת משתי הקבוצות הללו. במקביל, בבאר שבע ממשיכים לעקוב אחר מעמדו של רועי קהת במכבי חיפה ואם הוא ישוחרר, יהפוך מיידית למועמד המוביל להגיע לקבוצה.

שחקן מאריבור, מרואן קבהא. דף הפייסבוק של מרואן קבהא, צילום מסך
בדרך חזרה לישראל? קבהא, בכחול/צילום מסך, דף הפייסבוק של מרואן קבהא

עוד בגזרת הרכש: הבעלים אלונה ברקת צפויה לעקוב אחר חלוצה של מכבי הרצליה ז'ורדן פושה. החלוץ, שמוביל את טבלת הכיבושים של הליגה הלאומית, בכל מקרה לא צפוי להגיע בעונה הבאה לאלופה, בשל העובדה שסגל הקבוצה אמור לכלול שישה זרים אחרים, אך המחשבה היא להחתימו ולהשאילו לקבוצה אחרת בליגת העל כדי להשביחו ולצרפו בעונה שלאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully