וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: אצטדיון טדי שוב לא יאיר פנים למכבי תל אביב?

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

22.4.2017 / 14:00

סגנית האלופה מתקשה באופן מסורתי בבירה, וזה עשוי לעשות את ההבדל גם הפעם. למה כדאי להמר על תיקו או ניצחון של בית"ר והאם מיכה שוב יכבוש מול היריבה האהובה עליו? התחזית ויחסי ההימורים המלאים

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים מול דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכושר פנטסטי. מיכה מול הייסטר/ברני ארדוב

שעה ומקום: 21:00 (אצטדיון טדי, ירושלים)

ראש בראש במפגשים האחרונים:

5/4/17: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1 (גביע, חצי גמר)
2/1/17: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:1 (ליגה)
11/9/16: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 2:2 (ליגה)
14/5/16: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:0 (ליגה)
11/4/16: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 2:3 (ליגה)

שימו לב ל:

דור מיכה (מכבי תל אביב) - הקשר נמצא בכושר נהדר, ומול בית"ר - כנראה היריבה האהובה עליו בליגת העל - אין שום סיבה שזה ייפסק. מיכה מצא את הרשת מול הקבוצה מהבירה יותר מאשר מול כל יריבה אחרת. מאז עונת 2014/15, במהלכה כבש מול הבית"רים את השער היפה בקריירה, הוא מקפיד למצוא את הרשת מדי עונה מולם. גם אם הפעם זה יסתיים ללא כיבוש, היינו מהמרים לפחות על בישול.

דן איינבינדר (בית"ר ירושלים) - מול האקסית, בעיצומה של תקופה קצת פחות טובה מבחינה אישית, כשסוגיית הישארותו בקבוצה שוב מרחפת באוויר, הגיע הזמן של הקשר להרים את הרמה שלו. איינבינדר לא כבש מעולם מול מכבי תל אביב, אבל תהיו בטוחים שהפעם הוא יגיע עם מוטיבציה יתרה להוכיח משהו.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בואו להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בואו להרוויח!

ניתוח מקומי: על הנייר, שתי הקבוצות מגיעות למשחק במגמה הפוכה - מכבי תל אביב רשמה שלושה ניצחונות רצופים בשבועות האחרונים, כלל 1:2 על אותה בית"ר בחצי גמר הגביע, והיא עדיין נחושה להדביק את פער שש הנקודות מהפועל באר שבע. מנגד, בית"ר מפגינה חוסר יציבות משווע לאחרונה, ובארבעת המשחקים האחרונים האחרונים היא עומדת על שלושה הפסדים וניצחון. בשבוע שעבר בית"ר הפסידה 2:0 להפועל באר שבע במבצר בטרנר, בעוד מכבי תל אביב רשמה 0:2 קליל על מכבי פתח תקוה, יריבתה הישירה של בית"ר על המקום השלישי המוביל לאירופה.

ההימור המופרע: יחס ההימורים נותן יתרון ברור למכבי תל אביב - שמקבלת יחס של 1 ל-1.70 לניצחון. אבל ההיסטוריה מראה שלא צפויים לה חיים קלים, ושישנה סבירות לא רעה בכלל שתאבד נקודות. מתוך חמשת הביקורים האחרונים של הצהובים בטדי הם ניצחו רק פעם אחת, שלוש פעמים הפסידו ופעם אחת סיימו בתיקו. לכן מי שרוצה להניב רווח נאה יכול לשים את הכסף על תיקו (יחס של 1 ל-3.40), ומי שמעוניין ללכת עוד יותר רחוק, בהחלט לא צריך לחשוש לשים את הז'יטונים על ניצחון של בית"ר (יחס של 1 ל-3.40). ההימור המופרע שלנו: 0:2 לבית"ר, עידן ורד כובש במחצית הראשונה את שערו השני העונה מול מכבי תל אביב, ושכטר מוסיף לקראת הסיום.

ההימור הבטוח: למכבי תל אביב יש בוודאי יתרון מנטלי גדול לקראת המשחק. זה לא רק המומנטום החיובי, אלא גם העובדה שרק לפני כמה שבועות הצהובים נתנו לבית"ר נוקאאוט, לפחות ברמה המנטלית, במסגרת חצי גמר הגביע. נכון שגם בית"ר עדיין נאבקת על המקום באירופה, אבל בשורה התחתונה מכבי תל אביב זקוקה יותר לנקודות, ולכן ההיגיון אומר שזה יסתיים ב-0:1 קטן לזכות האורחים.

בשורה התחתונה: התחושה שלנו היא שיתפתח משחק שקול ופתוח, כשבית"ר מנצלת את חוסר הביטחון של יובל שפונגין באגף ימין (אלי דסה, המגן הבכיר, פצוע ולא ישחק) וכובשת ראשונה, בעוד מכבי תל אביב מצליחה לאזן, אולי מהרגליים של וידאר קיארטנסון שחייב לשים מתישהו סוף לבצורת הכיבושים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully