וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס הפתיע לקראת מכבי חיפה: "עמית עבו יכול לשחק"

19.4.2017 / 21:25

מכבי תל אביב הלחוצה שוב תחסר את אוחיון וסילי נגד הירוקים (ה', 21:00, ספורט 5), הליטאי עשוי להשתמש בגארד הצעיר: "הוא מוכשר מאוד". על המשחק: "חייבים להגיע בצורה האופטימלית"

one

אחרי שבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מכבי תל אביב הלחוצה תנסה לחזור למסלול הניצחונות כאשר תארח את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. הצהובים שוב ייאלצו להסתדר עם קו אחורי דליל במיוחד, שכן יוגב אוחיון ודי ג'יי סילי שוב לא אמורים להיות כשירים, מה שיותיר את גל מקל כגארד היחיד בסגל של איינארס בגאצקיס. האורחת מהכרמל תנסה לנצל את זה ולהשיג ניצחון חוץ ראשון על מכבי תל אביב, במשחק ה-57. שני המשחקים הקודמים בין הקבוצות העונה היו צמודים מאוד, אך הסתיימו בניצחונות צהובים (81:83 ברוממה, 96:97 בהיכל).

המאמן הליטאי התייחס למצב הגארדים לקראת המשחק, והציע פיתרון מפתיע במיוחד. "עמית עבו יכול לשחק, הוא שחקן צעיר אבל מוכשר מאוד, ואני לא זוכר שחקן מאוד צעיר ומוכשר כמוהו במכבי".

על המשחק: "אנחנו חייבים להגיע בצורה האופטימלית, הן מבחינה הגנתית והן מבחינה התקפית. להציג אגרסיביות. צריך גם את קווינסי, והוא מתאמן איתנו יותר ויותר, וכך גם נשתף אותו בהתאם".

לשאלה לגבי הירידה ביכולת של סילבן לנדסברג הוסיף בגאצקיס: "צריך לשאול אותו לגבי היכולת, אבל לא מעט שחקנים תלויים ברכזים. כולם מנסים לעשות את הטוב ביותר עם הסגל שיש לנו . אני מקווה שעוד מעט סילי יחזור לשחק".

שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב עמית עבו. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יעזור מול מכבי חיפה? עמית עבו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully