וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב נפגש עם דן איינבינדר וחסוס רואדה

19.4.2017 / 17:15

במסגרת סבב הפגישות וההכנות לעונה הבאה, פגש הבעלים את הקשר ("הבהיר לשחקן שהוא מעוניין שימשיך") והביע את הערכתו כלפי הבלם הספרדי, שמעוניין להמשיך את ההתקשרות

צילום ועריכה: קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, נפגש היום (רביעי) עם דן איינבינדר, אביו של הקשר וסוכנו אבי נמני. המועדון הוציא לאחר מכן הודעה בה נכתב: "טביב הבהיר לשחקן כי הוא מעוניין לראותו ממשיך בשורות הקבוצה בשנים הבאות, גם דן הביע נכונות ורצון להמשיך. הפגישה הוגדרה כחיובית מאוד ושני הצדדים הסכימו להיפגש בקרוב כדי לקדם את המו"מ".

איינבינדר יסיים את חוזהו הנוכחי בסוף העונה והפועל באר שבע ומכבי חיפה מגלות בו עניין רב. אחרי משחק ההפסד לבית"ר ירושלים ביום שני הוא אמר: "אני כל הזמן מנסה לנטרל את הרעשים מסביבי ואני חושב שברוב הפעמים זה מצליח. כמובן שיש קצת חוסר ביטחון לעונה הבאה כי אני לא יודע מה יהיה איתי. אבל זה חלק מהמקצוע שלנו. הכי קל לבוא מול המיקרופונים ולצאת בהצהרות, אבל באמצע חודש אפריל עדיין לא קיבלתי הצעה להמשיך או הצעה לחוזה כך שאני לא יכול לדבר על דברים לא קונקרטיים. מאוד טוב לי בבית"ר ירושלים ואני רוצה להמשיך.

"אני חושב שאני בעונה הכי טובה בקריירה שלי. מקווה לעשות זאת עד סוף העונה ואז נראה. צריך שגם הצד השני ירצה. זה חודש אפריל ומחודש ינואר אני משחק בלי חוזה לעונה הבאה. יותר מדי מתעסקים בי בזמן האחרון. אני יודע שזה מסקרן ומעניין אבל ענייני המו"מ הם עניינים שהסוכן שלי מתעסק בזה. אני מחודש ינואר משחק כשאף אחד לא מבטיח לי שום דבר לעונה הבאה".

במסגרת סבב הפגישות וההכנות לעונה הבאה, נפגש טביב גם עם הבלם חסוס רואדה. טביב הביע את הערכתו כלפי הבלם ושני הצדדים אמרו כי יש רצון להמשיך את ההתקשרות. פגישה נוספת תתקיים בימים הקרובים.

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
המו"מ יימשך. איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully