וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ראדי סיכם על הארכת חוזהו, גדיר זועם בגלל מעמדו

19.4.2017 / 14:59

הקשר ימשיך לעונה שלישית בהפועל באר שבע: "היה לי ברור שאשאר במקום שטוב לי, שמהווה עבורי בית ומשפחה". גדיר רתח אחרי שלא נכלל בסגל נגד בית"ר ירושלים: "הוא מדוכא מהסיטואציה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מהראן ראדי סיכם היום (רביעי) על הארכת חוזהו בהפועל באר שבע בעונה נוספת. הקשר שיחגוג את יום הולדתו ה-35 בתחילת יולי, ימשיך לעונה שלישית בבירת הנגב וישלים שם לפחות שלוש שנים. ראדי הגיע להפועל באר שבע אחרי שלוש שנים מוצלחות במכבי תל אביב, שבמהלכן הוא זכה בשלוש אליפויות וגביע אחד. כבר בעונה הראשונה שלו בבאר שבע הוא הניף את צלחת האליפות וכעת הוא נמצא בפוזיציה מצוינת לזכות בתואר זו העונה החמישית ברציפות.

ראדי אמר: "היה לי ברור כבר תקופה ארוכה שאני אשאר במקום שטוב לי, שמהווה עבורי בית ומשפחה. העובדה הזו, היחסים המצוינים עם אלונה, ההערכה המקצועית והאהבה הגדולה שאני מקבל כאן מהקהל היו השיקולים המכריעים שדחפו אותי לקבל את ההחלטה להישאר כאן עונה נוספת. אני שמח ומאושר."

מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע חוגג עם מאור בוזגלו, מאור מליקסון. ברני ארדוב
ממשיך בבאר שבע לחות עד גיל 36. ראדי/ברני ארדוב

חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גדיר כועס מאוד אחרי שלא נכלל בסגל למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני בלי שהוא קיבל הודעה מוקדמת. גדיר סבל העונה משתי פציעות והתעקש לעבור שיקום מהיר כדי לחזור לפעילות, אבל בתקופה האחרונה נראה שחל פיחות במעמדו. שחקנים בקבוצה שמיודדים איתו, סיפרו שדווקא עכשיו הוא דווקא חזר לכושר, ומכאן הכעס הרב שלו.

גדיר התקרב לנקודת רתיחה כמה פעמים בתקופה האחרונה, אחרי שהתחמם במשך דקות ארוכות, אבל לא שולב כמחליף. אבל הוא העדיף לשתוק כדי לא לעורר מהומות, ולכן גם לא שוחח על כך עם אנשי הקבוצה. ההדחה שלו מהסגל במשחק נגד בית"ר ירושלים, כבר גרמה למפנה והוא צפוי לדרוש מהצוות המקצועי הבהרות, בעיקר בנוגע לעונה הבאה. מה שקומם אותו היה בעיקר העובדה שאיש לא הסביר לו את הסיבות בגללן הוא לא נכלל בסגל לפני המשחק.

בסביבתו של החלוץ אמרו היום: "יש פה שחקנים שאחרי פעם אחת שלא שיחקו, עשו רעש. גדיר הגיע מבלגיה למרות שהיה יכול לחתום בקבוצות אחרות וציפה למעמד אחר, אבל לא דיבר והמשיך לעבוד קשה. הוא מדוכא מאוד מכל הסיטואציה ולא בטוח שיישאר בעונה הבאה בקבוצה. בטח אם המצב הנוכחי יישאר".

ניב זריהן שמחלים מפציעה צפוי לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה, אך הוא עדיין בספק למשחק בשבת נגד בני סכנין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוחמד גדיר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נפגע מאוד. גדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully