וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחנה של נבחרת ישראל לקראת אלבניה יועתק כנראה לגרמניה

19.4.2017 / 12:31

ההכנות לאלבניה יתקיימו בחו"ל, אך יועתקו מאוסטריה בשל בעיית טיסות. חלק מהשחקנים לא אהבו את ההחלטה, בגלל הסמיכות לסיום העונה וחג השבועות. בהתאחדות דווקא שיבחו את ההחלטה

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
החליט שהנבחרת צריכה להתנתק מעט. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל צפויה לקיים את מחנה האימונים שלה לקראת המשחק מול אלבניה (11 ביוני) דווקא בגרמניה, כך עולה מתוך פעולות שביצעה ההתאחדות לכדורגל בימים האחרונים. בנבחרת ובהתאחדות החליטו לערוך את המחנה ב-28 במאי עד ה-1 ביוני והמשמעות היא שהשחקנים יחגגו את חג השבועות בגרמניה. מי שאחראי לסידור הזה הוא מנהל אגף הנבחרות בהתאחדות, רונן הרשקו, שבנבחרת טענו כי הצליח להזיז את המחנה למרות התראה קצרה יחסית. המחנה אמור להתקיים במקום פסטורלי, מרחק של כשעה וחצי נסיעה מברלין.

כזכור, לאחרונה אישרו בנבחרת כי ההכנות למשחק ייערכו מחוץ לישראל, זאת בשל החלטה של המאמן הלאומי אלישע לוי שהחליט להתנתק מעט לקראת המשחק שעשוי לקבוע מי מהנבחרות תסיים במקום השלישי (בניגוד למוקדמות היורו המקום השלישי לא מוביל להצלבה אך בניגוד לקמפיין הקודם, בהתאחדות שמו למטרה להגיע לשם). המחנה, כזכור, היה אמור להתקיים באוסטריה אך בשל בעיה בזמני הטיסות יועתק.

בנבחרת ובהתאחדות, יש לציין, משבחים את ההחלטה של אלישע לוי. שם טוענים כי עשה טוב שקיים מחנה בחו"ל והעובדה שהשחקנים ישהו שם במהלך החג אינה אמורה להפריע להם. בעקבות הידיעה על המחנה בחו"ל, חלק משחקני הנבחרת לא יזכו למנוחה וביקרו את ההחלטה, אך הם ממתינים להודעה רשמית של הנבחרת בעניין. חלק מהם לא יזכו למנוחה בגלל הסמיכות לסיום הליגה ולגמר הגביע. כך למשל, שחקני מכבי תל אביב שיקחו חלק בגמר ויזומנו ימריאו עם הנבחרת ולאחר שובם יתכוננו מיד למשחקי הידידות מול מולדובה, שיהווה הכנה אחרונה לאלבניה.

אם מכבי תל אביב לא תזכה בגביע, היא אמורה להתחיל את הליגה האירופית מוקדם מהצפוי, מה שיגרור את הקדמת המחנה ולא יאפשר מנוחה לשחקנים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully