וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות מתמשכת בין מקל לחלק משחקני מכבי תל אביב: "האווירה קשה"

16.4.2017 / 9:45

תקרית שאירעה לפני כשבועיים בחדר ההלבשה, במהלכה שחקנים צעקו על הרכז, הביאה לעוד הידרדרות באווירה. בקבוצה ממשיכים לחשוש מפיטורי בגאצקיס, וגם: ויקטור ראד דווקא מרוצה מהיכולת

one

1. "העיקר לסיים את העונה"

"העיקר לסיים את העונה", אמרו אמש (שבת) באכזבה במכבי תל אביב לאחר עוד הפסד, הפעם 65:57 מול הפועל ירושלים. מצבו של איינארס בגאצקיס רע מאוד. בהנהלה רוצים לפטרו, אך חוששים מהנזק התדמיתי שיחולל עוד סילוק של עוד מאמן. גורם בקבוצה מעיד לגבי מעמדו המעורער של המאמן: "לא מעט אנשים בהנהלה איבדו ביטחון ואמון במאמן. חלק היו רוצים לפטר אותו כבר עכשיו, הסיבה שהוא לא פוטר עד עכשיו היא בגלל שכבר פוטרו כל כך הרבה מאמנים העונה".

בקבוצה דנו גם אמש עם שיחות אינטנסיביות על פתרון למצב, כשגישושים למאמן שיסכים עד תום העונה כבר נעשו. כפי שפורסם כאן, בשיחות פנימיות הועלו שמם של שרון דרוקר, צביקה שרף ואריק שיבק כמועמדים להחליפו.

עוד בנושא:

העונה המסויטת נמשכת: מכבי תל אביב הפסידה 65:57 להפועל ירושלים
אחרי ההפסד: דרוקר, שרף ושיבק מועמדים להחליף את בגאצקיס

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חשש מנזק תדמיתי, עדיין. בגאצקיס/ברני ארדוב

2. שחקנים צעקו על מקל בחדר ההלבשה: "היתה אווירה קשה"

גם בחדר ההלבשה של מכבי לא רגוע. גל מקל הצטיין אמש עם 22 נקודות, אבל ישנה מתיחות מתמשכת בינו לבין חלק מהשחקנים. לוואלה! ספורט נודע כי לפני כשני משחקים, לאחר שמכבי ספגה עוד הפסד, התרחשה תקרית בחדר ההלבשה כשמספר שחקנים החלו לצעוק על מקל על כך שהוא לא מוסר. על פי נוכחים בחדר ההלבשה בין השחקנים החלו צעקות. "היתה אווירה קשה, אבל גם דיברו על המצב מאז", מעיד גורם שנכח בחדר ההלבשה. לאור האווירה העכורה והתקריות הרבות מחוץ לפרקט לא פלא שהקבוצה מציגה יכולת נרפית כל כך. "שוחררו שחקנים, אבל פשוט אין כימיה בקבוצה העונה וכל ההפסדים והלחץ לא עוזרים להרגשה כאן ומעלה את הלחץ ומהמתיחות", מעידים בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גל מקל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תקרית לא נעימה. מקל/ברני ארדוב

3. ראד דווקא מרוצה: "בסופו של דבר שיחקנו טוב"

ויקטור ראד רשם משחק פושר עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים, אבל גם ההפסד לא גרם לו לדאגה. "החטאנו הרבה זריקות פנויות, אני מרוצה ממה שקרה ומאיך ששיחקנו, פשוט החטאנו זריקות", ניתח. על האווירה בקבוצה אמר: "אין אצלנו לחץ, אנחנו עצובים שהפסדנו את המשחק אבל בסופו של דבר שיחקנו טוב, שיחקנו לפי תכנית המשחק. פשוט החטאנו זריקות וזה לא קורה לנו כל יום. באנו לפה כדי לנצח. למרות הפציעות אנחנו יכולים לנצח אותם, אבל הם שיחקו טוב. הם שמרו טוב כמונו ונצטרך להתכונן לפלייאוף כשנפגוש אותם שוב".

מי שנרשם מחדש למשחקי הליגה הוא מילר, שהיה פצוע. הפורוורד קיבל 12 דקות ולא קלע במהלכן. "קווינסי בסדר גמור. הוא תורם לנו הגנתית, אבל הוא צריך עוד קצת לחוש את המשחק כדי לעשות את מה שהוא יודע לעשות. זה ייקח קצת זמן", אמר ראד.

גל מקל סיכם: "הגנתית שיחקנו טוב מאוד, אנחנו עובדים בשבועיים האחרונים בעיקר על הגנה. בשני המשחקים האחרונים שלנו, נגד אילת וירושלים, קלענו באחוזים לא טובים, בטח מהשלוש. החטאנו הרבה זריקות חופשיות. זה משפיע כשאתה קצר והרגליים יותר עייפות. זה לא תירוץ, אבל זה מה שיש לנו כרגע. אנחנו יוצאים מפה עם הרגשה טובה על הצד ההגנתי, אבל צריכים להתחיל לזרום יותר ולהיראות יותר טוב בהתקפה. אני חושב שמבחינה סטטיסטית, אנחנו הקבוצה עם הנתונים הכי טובים התקפית בליגה. לא ראינו את זה במשחקים האחרונים ונצטרך לשים על זה דגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully